راه اندازی افزونه ChatGPT برای شبکه سولانا

Solana Labs یک افزونه جدید ربات هوش مصنوعی ChatGPT را توسعه داده است که به کاربران اجازه می‌دهد با شبکه Solana ارتباط برقرار کنند.

Solana Labs یک افزونه متن‌باز جدید برای ChatGPT ،ربات هوش مصنوعی شرکت OpenAI توسعه داده است که به کاربران اجازه می‌دهد با شبکه سولانا ارتباط برقرار کنند.

به گزارش تکناک، این افزونه به چت‌بات هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا موجودی کیف پول‌ها را بررسی کند، توکن‌ها را منتقل کند و NFT ها را خریداری کند.

هنگامی که OpenAI افزونه‌ها را به صورت گسترده‌تری در دسترس قرار می‌دهد کاربران به زودی قادر خواهند بود با شبکه از طریق یک افزونه متن‌باز که روی چت‌بات هوش مصنوعی OpenAI، یعنی ChatGPT، فعال شده است، ارتباط برقرار کنند.

این پیاده سازی مرجع منبع باز جدید ماژول ChatGPT اساساً به کاربران اجازه می دهد تا مستقیماً با شبکه Solana از داخل ChatGPT تعامل داشته باشند.

طبق یک توییت در ۲۵ آوریل توسط Solana Labs، شرکت توسعه دهنده بلاک چین Solana، این افزونه به ChatGPT اجازه می دهد تا موجودی کیف پول را بررسی کند، توکن های بومی Solana را منتقل کند و توکن های غیرقابل تعویض خریداری کند.

digikala

Solana Labs همچنین توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کند تا با استفاده از کد متن‌باز برای دریافت اطلاعات on-chain  ، داده‌هایی که ممکن است به آن‌ها علاقه‌مند باشند را بررسی کنند.

اسکرین شاتی که Solana Labs به اشتراک گذاشته است، نشان می‌دهد که ChatGPT می‌تواند لیستی از NFT‌های متعلق به یک آدرس خاص Solana را بازیابی کند که یک لینک اطلاعات پیوست‌شده به NFT دارد و احتمالاً از مرورگر بلاک Solana Labs تهیه شده است.

Solana Labs اشاره ای نکرد که آیا این افزونه زمانی که OpenAI قابلیت افزونه را در دسترس همه قرار دهد راه اندازی می شود یا خیر.

افزونه جدید ربات ChatGPT شبکه سولانا با بازیابی اطلاعات از منابع آنلاین و تعامل با وب سایت های شخص ثالث برای پاسخ به دستورات درخواست شده توسط کاربر کار می کند. این ویژگی در حال حاضر برای همه کاربران در حال ارائه است.

یکی از کاربران توییتر از سولانا خواست که ابتدا بر روی توسعه یک “کاوشگر بلوک کار” تمرکز کند، در حالی که دیگری این سوال را مطرح کرد که این قابلیت جدید چه فایده ای برای اکوسیستم  Solana به همراه خواهد داشت.

Solana Labs اخیرا بیشتر تمرکز خود را بر روی هوش مصنوعی قرار داده است. آن‌ها در 25 آوریل اعلام کردند که یک میلیون دلار اعتبار برای پروژه‌هایی که ابزارهای هوش مصنوعی روی سولانا ایجاد می‌کنند، فراهم می‌آورند.

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.