مدل جدید پلی استیشن 5 عرضه می شود

مخاطبان بسته به ترجیح خود، می توانند Sony PS5 Digital Edition یا نسخه معمولی آن را تهیه کنند. اما از سال گذشته صحبت هایی از یک نسخه جدید پلی استیشن 5 پرو مطرح شده است.

مخاطبان بسته به ترجیح خود، می توانند Sony PS5 Digital Edition یا نسخه معمولی آن را تهیه کنند. اما از سال گذشته صحبت هایی از نسخه جدید پلی استیشن 5 پرو مطرح شده است.

به گزارش تکناک، همچنین شایعات گذشته حاکی از آن است که مدل جدید پلی استیشن 5 احتمالا با نام پلی استیشن 5 پرو در اواخر سال 2023 عرضه خواهد شد.

امروز راز جدیدی از سونی فاش شد و حق ثبت اختراع تایید می کند که مدل جدید پلی استیشن 5 واقعاً قرار است تولید شود.

بیشتر بخوانید:

حق ثبت اختراع که نقطه برجسته این بحث است، توسط Sony Interactive Entertainment در سال 2020 پر شد. به لطف Segment Next، حق اختراع مربوط به درایو دیسک نوری امروز عمومی شده است. این حق اختراع بسیار قدیمی است و می تواند به درایو دیسکی که مدل معمولی پلی استیشن 5 دارد، اشاره کند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعات مشخصی در مورد اینکه آیا مدل جدید PlayStation 5 (5th generation video game console by Sony) یک PS4 اصلاح شده یا پلی استیشن5پرو خواهد بود، وجود ندارد. شایعات قبلی حاکی از آن بود که سونی مدل جدید PS5 را با شاسی D و سازگاری درایو دیسک جداشدنی در سپتامبر آینده عرضه خواهد کرد. حق ثبت اختراع جدید ممکن است برای آن مدل باشد.

از سوی دیگر، شایعه شده است که سونی در حال کار بر روی پلی استیشن 5 پرو است، که می تواند در اواخر سال 2024 عرضه شود. ما چیز زیادی در مورد مدل پرو نمی دانیم به جز این واقعیت که عملکرد ردیابی اشعه را بهبود می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.