معرفی 5 لوازم جانبی فوق العاده برای PS5

اگر PS5 دارید یا قصد دارید به زودی یکی از آن را بخرید، فقط تعداد انگشت شماری لوازم جانبی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند که نهایت استفاده را از دستگاه خود ببرید.

به گزارش تکناک، در این مقاله بهترین لوازم جانبی PS5 که باید خریداری کنید را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

 

  1. یک SSD M.2 اضافی

PlayStation 5 (5th generation video game console by Sony) با فضای ذخیره سازی زیادی همراه نیست. SSD داخلی آن 825 گیگابایت است، اما میزان کمتری از آن  برای بازی ها و برنامه ها در دسترس است. به محض شروع نصب برنامه ها و بازی ها، حافظه این دستگاه ممکن است سریعتر از آنچه انتظار دارید، پر شود.

برای حل این مشکل، ما خرید یک SSD M.2 را برای اکثر افراد توصیه می کنیم. Corsair MP600 Pro LPX یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است.

هنگامی که به دنبال یک SSD PS5 هستید، به خاطر داشته باشید که این SSD باید یک مدل PCIe 4.0 با سرعت خواندن متوالی حداقل 5500 مگابایت بر ثانیه باشد. اگر هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید نگران نباشید، زیرا این مشخصات معمولاً به طور واضح در توضیحات محصول نمایش داده می شوند. با این حال، سونی پیشنهاد می کند که SSD شما باید یک خنک کننده برای خنک نگه داشتن خود داشته باشد.

اکثر SSDها با یک خنک کننده از پیش نصب شده ارائه می شوند، اما شما می توانید SSD و خنک کننده را جداگانه خریداری کنید و خودتان نصب را انجام دهید. در واقع این کار خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید و راهی عالی برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی PS5 شماست.

  1. استند شارژ DUALSENSE

اگر می خواهید کنترلرهای خود را شارژ نگه دارید، استند شارژ سونی DualSense یک گزینه عالی است. قیمت مقرون به صرفه آن 29.99 دلار است و می تواند تا دو کنترلر را همزمان با استفاده از پین های تماسی در قسمت پایین شارژ کند.

با این حال، از آنجایی که کنترل‌کننده‌های DualSense از طریق USB-C شارژ می‌شوند، ممکن است شما از قبل دستگاه هایی برای شارژ در خانه داشته باشید که به همان خوبی کار می‌کنند. USB-C یک رابط پرکاربرد است که در بسیاری از تلفن‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های بازی مانند Nintendo Switch و Steam Deck یافت می‌شود.

بنابراین، ممکن است نیازی به خرید استند شارژ نداشته باشید، مگر اینکه شما راحتی استفاده از یک استند شارژ اختصاصی را ترجیح دهید یا بخواهید از مشکل وصل و جدا کردن مداوم کنترلرها جلوگیری کنید. با این وجود، استند شارژ یک گزینه قابل اعتماد برای کسانی است که می خواهند کنترلرهای خود را همیشه آماده کار نگه دارند.

  1. هدست بی سیم سه بعدی SONY PULSE

گاهی اوقات ممکن است شما نخواهید از بلندگوهای تلویزیون یا اسپیکرهای خود برای پخش صدا از PS5 خود استفاده کنید. در این موارد، هدست یک گزینه عالی برای گوش دادن خصوصی به بازی یا هنگام بازی آنلاین است.

درحال حاضر هدست های مختلفی با قیمت ها، سبک ها و قابلیت های متفاوت در دسترس هستند. با این حال، هدست بی‌سیم Pulse 3D سونی با قیمت 99.99 دلار یک گزینه عالی است. این هدست در کنار PS5 در سال 2020 منتشر شد و در چندین رنگ موجود است.

پیدا کردن هدست دیگری با این قیمت که در بخش صدا به همان اندازه راحت و توانمند باشد، ممکن کمی سخت باشد. بنابراین، خرید هدست Pulse 3D یک گزینه آسان برای هر کسی است که به دنبال یک هدست با کیفیت بالا برای استفاده با PS5 خود است.

  1. کنترل PS5 MEDIA

PS5 از برنامه های پخش رسانه مانند یوتیوب، HBO Max، Apple TV Plus، Netflix و Disney Plus پشتیبانی می کند. شما می توانید از کنترلر DualSense برای راه اندازی و کنترل هر کدام از این برنامه ها استفاده کنید.

اگر یک کنترل از راه دور اختصاصی را برای تماشای فیلم یا برنامه های تلویزیونی ترجیح می دهید، سونی یک کنترل از راه دور PS5 را با قیمت 29.99 دلار ارائه می دهد. این کنترل بسیاری از ورودی‌های کنترلر را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد در منوهای سیستم بگردید و هرچیزی را که خواستید به راحتی پخش کنید.

  1. هدست PLAYSTATION VR 2

هدست Sony PlayStation VR 2 برخلاف PSVR اصلی که برای کنسول PS4 طراحی شده بود، برای مهار قدرت PS5 ساخته شد. شما با قیمت 549.99 دلار، یک هدست سیمی و دو کنترلر دریافت خواهید کرد..

راه اندازی پلی استیشن VR 2 بسیار ساده تر از نسل قبلی است، زیرا تنها به یک اتصال USB-C در جلوی کنسول PS5 نیاز دارد. دوربین ها و سنسورهای داخلی هدست می توانند موقعیت شما را در اتاق تشخیص دهند و با هشدار دادن نسبت به موانع، ایمنی شما را تضمین کنند.

مانند تمام پلتفرم‌های واقعیت مجازی، مجموعه بازی‌های پلی‌استیشن VR 2 با حجم کم شروع می‌شود و با بازی‌های PSVR سازگار نیستند. با این حال، در حال حاضر بازی های معروفی از جمله Gran Turismo 7، Resident Evil Village، No Man’s Sky و Horizon Call of the Mountain در دسترس هستند. علاوه بر این، حالت VR برای بازسازی Resident Evil 4 بعدا اضافه خواهد شد و بدون شک بازی‌های VR بیشتری در راه هستند.

در حالی که لوازم جانبی ذکر شده برای کنسول PS5 در بالا برای به حداکثر رساندن لذت شما از این کنسول، ضروری است، اما لوازم جانبی دیگری نیز وجود دارند که استفاده از آنها اختیاری است. اگر شما بخواهید کاورهای سفید پیش فرض این کنسول را تعویض کنید، بد نیست که بدانید سونی کاورهای کنسول PS5 را در رنگ های مختلف ارائه می دهد. شما می‌توانید کاورها را به طور کامل برای تغییر رنگ عوض کنید یا رنگ‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید البته این کار گران‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید و هر کاور 54.99 دلار قیمت دارد.

البته شما این کاورها را می توانید از شرکت های دیگر با قیمت هایی مقرون به صرفه تر تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.