معرفی PS5 Slim و PS5 Pro در آینده نزدیک

شایعات در مورد عرضه مدل های جدید PS5 همچنان به گوش می رسد. طبق این شایعات، سونی در حال آماده شدن برای معرفی PS5 Slim و PS5 Pro در آینده نزدیک است.

به گزارش تکناک، ظاهراً نسخه PS5 Slim ممکن است کمی زودتر از نسخه PS5 Pro عرضه شود. در این صورت شامل ارتقاء عملکرد قابل توجهی نخواهد بود. اما با یک طراحی مدولار جدید و دیسک درایو قابل جابجایی عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد  PlayStation 5 با درایور دیسک خارجی، قرار است با عنوان PS5 Slim جایگزین مدل های موجود شود. شواهد بیشتری در مورد عرضه این مدل جدید چند روز پیش منتشر شده‌ است. حالا به نظر می رسد سونی در حال تدارک برای برگزاری رویداد جدیدی به‌منظور رونمایی از این مدل است.

 

بیشتر بخوانید:

 

رویداد PlayStation در ماه ژوئن برگزار می شود

به گفته جف گراب، روزنامه‌نگار مشهور، سونی در حال برنامه‌ریزی برای رویداد PlayStation در ماه ژوئن است. در حال حاضر، تاریخ برگزاری این رویداد مشخص نیست، اما قبل از جشنواره تابستانی بازی 8 ژوئن، برگزار خواهد شد. سونی در حال برنامه ریزی یک رویداد برای فصل “E3 2023” بود. این شرکت با وجود ترک E3 در سال‌های گذشته و عدم شرکت در این رویداد، اما همچنان از آن زمان برای نمایش «فاز بعدی PS5» استفاده می‌کرد. اکنون با وجود لغو رویداد E3 2023 ، جشنواره بازی تابستانی با اجرای همان نقش میزبان سونی خواهد بود.

به گفته جف گراب سونی از رویداد بعدیPlayStation  خود برای افشای جزئیات مربوط به “فاز بعدی PS5″ استفاده خواهد کرد. می‌توان از این صحبت برداشت‌های متعددی کرد، اما برگزاری یک رویداد بزرگ در میان شایعات متعدد در مورد یک مدل جدید PS5، می‌تواند نشان‌دهنده عرضه آن باشد.

البته در مورد بازی های آینده کنسول بازی نسل پنجم (5th generation video game console by Sony) نیز منتظر اخبار هستیم. در دو سال گذشته، سونی بازی های متعددی را روانه بازار کرد و در حال حاضر می دانیم Spiderman 2، Wolverine و Death Stranding 2 به این پلتفرم خواهند آمد.

تقریباً سه سال پیش، سونی با برگزاری یک رویداد PlayStation، در آن طراحی و عرضه PlayStation5 را تایید کرد. از آن زمان تاکنون، رویدادی با این ماهیت برگزار نشده است. رویداد PlayStation، امروزه به عنوان بزرگترین رویداد برای طرفداران PlayStation محسوب می‌شود. وقتی شرکت می خواهد فقط بازی ها را معرفی کند، یک رویداد معمول برگزار می‌کند. اما با توجه به اهمیت نمایش محصول جدید، انتظاراتی از برگزاری رویداد PlayStation در ژوئن امسال می‌رود.

هیچ اطلاعات مشخصی از PS5 Pro وجود ندارد، اما به نظر می رسد اطلاعات مربوط به PS5 Slim در حال افشاست. سونی به‌طور معمول مدل های Slim هر نسل PlayStation را عرضه می‌کند. PS5 یک دستگاه عظیم‌الجثه است که فضای زیادی اشغال می‌کند و عرضه نسخه Slim آن ضروری به نظر می‌رسد.

از سال گذشته، شاهد شایعاتی در مورد مدل جدید PS5 بودیم. سونی برای اطمینان از موجودی PS5 با چالش های متعددی مواجه بود. در نهایت، این شرکت راه حلی برای بهبود شرایط پیدا کرد. هدف شرکت از عرضه یک PS5 ماژولار، امکان فروش آن در دو نسخه دیجیتال و فیزیکی است. این مدل خاص جایگزین مدل های موجود، درست مانند عرضه سایر نسخه های اسلیم در گذشته، خواهد شد. شایعات اخیر نشان می دهد مدل جدید PS5 می تواند تقریباً به عنوان PS5 Slim مورد انتظار عرضه شود.

آغاز مرحله جدیدی برای PS5

رویداد آینده آغاز یک “مرحله جدید” برای PS5 خواهد بود. از این رو، دلایل محکمی برای باور عرضه مدل جدید وجود دارد. این تصور با افشاهای اطلاعات دیگر موجود نیز مطابقت دارد. طبق بسیاری از آنها در اواسط سال 2023 از مدل جدید رونمایی خواهد شد. و چند ماه بعد در دسترس قرار خواهد گرفت. ممکن است در حال حاضر عرضه یک مدل PS5 Pro مطلوب کاربران نباشد. با این حال، نسخه Slim به خصوص با وعده بهبود مطلوب به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.