راه اندازی کانال رسمی دیسکورد برای فروشگاه مایکروسافت

مایکروسافت به تازگی رونمایی از کانال رسمی دیسکورد برای فروشگاه مایکروسافت را اعلام کرده است. این پلتفرم برای فراهم کردن یک پلتفرم مناسب برای تعامل، اتصال و تبادل ایده‌ها بین کاربران طراحی شده است.

به گزارش تکناک، از این پس می توانید از کانال دیسکورد فروشگاه مایکروسافت برای به اشتراک گذاشتن بازخوردهای خود درباره محصولات این شرکت استفاده کنید.

آن‌ها همچنین می‌توانند از طریق این پلتفرم، بازخورد خود را درباره برنامه فروشگاه مایکروسافت، وب سایت، Partner Center، بسته‌بندی MSIX و سایر موارد، ارائه دهند.

مایکروسافت تاکید کرده است که با بیش از 20 متخصص شامل مدیران پروژه، مهندسان، رهبران و مدیران رسانه‌های اجتماعی از تیم‌های فروشگاه مایکروسافت همکاری نزدیک خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود جریان ارتباطی در سراسر کانال رسمی دیسکورد بدون مانع و موثر است.

این شرکت گفته است که سرور جدید دارای حضور قوی بیش از 20 متخصص، مهندس و مدیر اجتماعی و محصول است و به همه افراد یک روش ارتباطی مناسب با افرادی که مسئول نگهداری و بهبود فروشگاه مایکروسافت هستند، می‌دهد. در زیر می‌توانید با توجه به این بیانیه، انتظارات کاربران از سرور رسمی دیسکورد فروشگاه‌مایکروسافت را بخوانید:

همانطور که مایکروسافت در پست وبلاگ خود بیان کرده است، در اینجا نحوه استفاده از پلتفرم جدید آورده شده است:

  • بحث درباره برنامه فروشگاه‌مایکروسافت: نظرات، بینش‌ها و بازخوردهای خود را درباره برنامه فروشگاه‌مایکروسافتبه اشتراک بگذارید. نکات، ترفندها و به‌روزرسانی‌ها را برای بهینه‌سازی عملکرد و قابلیت کشف برنامه خود دریافت کنید.
  • بازخورد درباره وب سایت و خدمات فروشگاه: درباره وب سایت و خدمات فروشگاه مایکروسافت، شامل نتایج جستجو، تجربه مرور و … با هم گفتگو کنید. ایده‌های خود را برای بهبود تجربه کاربری به اشتراک بگذارید و فروشگاه را بهتر کنید.
  • حمایت از پارتنر سنتر: درخواست کمک در ارسال MSIX و Win32، نیازمندی‌های گواهینامه‌بندی، آنالیز و موضوعات دیگر مربوط به پارتنر سنتر را دریافت کنید. با کارشناسانی که می‌توانند شما را در این فرآیند هدایت کنند، ارتباط برقرار کنید.
  • برقراری ارتباط با تیم‌های مایکروسافت: با مدیران پروژه، مهندسان و مدیران رسانه‌های اجتماعی مایکروسافت که به طور فعال کانال را نظارت می‌کنند، تعامل کنید. آن‌ها مشتاق به شنیدن بازخوردهای شما هستند، به بررسی مشکلات شما می‌پردازند و به شما در رسیدن به موفقیت کمک می‌کنند.

برای پیوستن به سرور، می‌توانید دیسکورد را از فروشگاه‌مایکروسافت دانلود کنید. همچنین، می‌توانید به وب سایت رسمی دیسکورد بروید و لینک دانلود موجود در آن‌جا را استفاده کنید.

لازم به ذکر است که این کانال به سرور UWP Community Discord متصل خواهد شد که کاربران و خالقان برنامه‌های ویندوز از سراسر جهان در آنجا به ارتباط می‌پردازند و ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.