راه حل کوین بیس برای افزایش درآمد در بازار رمزارز

هنگامی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) به کوین ‌بیس فشار می‌آورد و بازار رمزارزها همچنان رکود دارد، راه اندازی سرویس Coinbase One می‌تواند راهی برای افزایش درآمد این شرکت باشد.

به گزارش تکناک، کوین ‌بیس، سرویس اشتراک خود یعنی  Coinbase One را از حالت بتای خود خارج کرد. به گزارش سایت TechCrunch، این برنامه در آمریکا، انگلستان، آلمان و ایرلند قابل دسترسی است و پلن‌هایی برای عرضه آن در 31 کشور دیگر در ماه‌های آینده وجود دارد. فیل مک‌دونل، مدیر عامل محصولات کوین‌بیس به TechCrunch گفت: شاید ۱۸ ماه قبل، معاملات بسیاری در بازار وجود داشت. مردم زیادی وارد شده، معامله و هزینه هایی را پرداخت کرده باشند و این تمام ارتباط بود.

اشتراک Coinbase One مزایایی مانند نداشتن هزینه معاملات (تحت محدودیت حجم معاملات برای هر کاربر)، پاداش‌های سودآوری بیشتر و دیگر مزایا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پس از یک سال و نیم از زمان شروع نسخه آزمایشی آن در نوامبر ۲۰۲۱، این سرویس به صورت رسمی عرضه شده است. در ازای آن، این سرویس در زمانی که کوین‌بیس درگیر جنگ‌های نظارتی و هزینه‌های بالایی است، به شرکت کمک می‌کند تا مقداری درآمد مداوم داشته باشد.

مک‌دونل ادامه داد: در طول بازار صعودی بین ۱۸ ماه تا دو سال گذشته، رشد فوق العاده‌ای صورت گرفت، اما ما می‌خواستیم که مشتریان همچنان در کنارمان بمانند. به گزارش TechCrunch، در سه ماهه نخست سال جاری، درآمد اشتراک و خدمات کوین‌بیس با رشد ۱۳۸ درصدی، ۳۶۱.۷ میلیون دلار درآمد داشته است، در حالی که در سال قبل ۱۵۲ میلیون دلار بوده است.

کوین بیس با بازار ضعیف رمزارز در چند سال اخیر و کاهش تعداد معامله‌گران فعال، همچنین بررسی SEC درباره نقض قوانین اوراق بهادار، در حال مبارزه است. در ژانویه، این شرکت به دلیل نقض قوانین پیشگیری از پول شویی، با جریمه ۵۰ میلیون دلاری از وزارت خدمات مالیاتی و ارزی نیویورک (NYDFS) روبرو شد، همچنین مجبور شد که ۵۰ میلیون دلار دیگر را برای رعایت مقررات، هزینه کند.

علاقه دولت آمریکا به معاملات شرکت‌های رمزارزی شامل تحقیقات و اقدامات قانونی از سوی کمیسیون معاملات آتی، دفتر پلیس فدرال (FBI) و وزارت دادگستری می شود که برای صنعت رمزارزی، این یک سال و نیم دشوار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.