راه شکست مینی باس‌های Ghostflame Dragon پیدا شد

 بازی Elden Ring: Shadow Of The Erdtree و یافتن و شکست مینی باس های Ghostflame Dragon

پس از نبردهای طاقت‌فرسا و جست‌وجوهای بی‌وقفه، گیمرها سرانجام رمز عبور مینی باس‌های Ghostflame Dragon را کشف کرده‌اند. این خبر، نویدبخش پیروزی‌های جدید و غنایم ارزشمند برای ماجراجویان در دنیای بازی خواهد بود.

به گزارش تک‌ناک، صرف نظر از اینکه تاکنون این بازی را انجام داده‌اید یا به طور تصادفی آن را انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که Ghostflame Dragon در بازی Elden Ring: Shadow Of The Erdtree یک باس فایت است، که هیچ بازیکنی قدرت کافی برای نابودی آن ندارد.

در دنیای پرهیجان نبرد با اژدها، اسب شما یار وفاداری است که به شما در غلبه بر دشمنان هولناک یاری می‌رساند. امّا مراقب باشید، چرا که Ghostflame Dragon قوانین بازی را تغییر می‌دهد!

بر خلاف اژدهایان معمولی، سوار شدن بر اسب در برابر این مینی‌باس غول‌پیکر نه تنها کمکی به شما نمی‌کند، بلکه ممکن است شما را در معرض خطر قرار دهد. Ghostflame Dragon از سلامت بیشتری نسبت به دشمنان پیشین برخوردار است و به آسانی تسلیم ضربات شمشیر شما از روی اسب نمی‌شود.

اگر خواهان نبردی کوتاه و پیروزمندانه هستید، باید استراتژی‌های دقیقی را به کار بگیرید. شجاعت و مهارت شمشیرزنی به تنهایی کافی نیست. Ghostflame Dragon حریفی سرسخت و باهوش است که برای شکست دادن آن به تفکر و برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارید.

در حالی که اژدهایان روح آتشین در بستۀ الحاقی Shadow Of The Erdtree به عنوان باس‌های اختیاری شناخته می‌شوند، غلبه بر آنها قابل توجه است. این موجودات قدرتمند نه تنها قلب، بلکه سنگ اسمیت اژدهای باستانی غم‌انگیز را نیز رها می‌کنند که ارزشی بس گرانبها دارد.

سنگ اسمیت اژدهای باستانی غم‌انگیز، کلید ارتقای سلاح‌های شما تا سطح +10 است. این DLC در نبرد با قابلیت‌های چالش‌برانگیز نقشی حیاتی ایفا می‌کند و قدرت شما را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

تفاوتی ندارد که در بازی Elden Ring: Shadow Of The Erdtree به دنبال کدام یک از سه اژدهای Ghostflame بروید، امّا یکی از آنها در دریاچۀ میانی زیر شهر برج Belurat قرار دارد. همان‌گونه که گفته شد، یافتن دو مورد دیگر به همین راحتی است.

اکنون که می‌دانید هر سه اژدهای Ghostflame را کجا پیدا کنید، وقت آن است که با یکی از آنها وارد رینگ مبارزه شوید. آنها ممکن است به اندازۀ فرمانده گایوس در Elden Ring یا برخی دیگر از باس‌های سخت در Shadow Of The Erdtree چالش‌برانگیز نباشند، امّا اگر بهترین راه‌ها را برای مقابله با آنها بدانید، مبارزه بسیار آسان‌تر خواهد بود.

 بازی Elden Ring: Shadow Of The Erdtree

The Ghostflame Dragon در بستۀ Shadow Of The Erdtree یادآور اژدهایان اصلی بازی است. می‌توانید از آنها انتظار داشته باشید که با پاهای خود شما را له کنند، یا سر شما را بکنند، به سمت شما آتش رها کنند و زیاد پرواز نمایند. بنابراین، در حالی که تسلط بر حملات باس‌های کوچک Ghostfame Dragons همیشه خوب است، تمرکز شما باید این باشد که تا حد امکان آسیب وارد کنید. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از بزرگ‌ترین نقطه ضعف Ghostflame Dragon یعنی Holy Damage است.

اگر شما یک بازیکن حرفه‌ای هستید، شمشیر لدا یکی از بهترین سلاح‌ها برای ضربۀ Holy Damage است. با وجود این همیشه می توانید سلاح خود را با گریس مقدس بپوشانید، که به حملات آنها آسیب می‌رساند. شما می‌توانید این ماده را در سراسر منطقۀ لیندل رویال پیدا کنید. اگر بیشتر به دنبال انجام طلسم هستید، باید هر طلسم را یاد بگیرید و آنهایی را که به مقدسات آسیب می‌رسانند به کار ببرید.

یکی دیگر از جنبه‌های ضروری این است که شعلۀ سبز Ghostflame Dragons باعث آسیب به Frostbite می‌شود. اگر اجازه دهید که افزایش یابد، شما شروع به از دست دادن سلامت و استقامت خود خواهید کرد. به همین دلیل برای اینکه آسیب رسیدن به خود را کاهش دهید، باید به دنبال افزایش مهارت خود باشید و با ترفندها باس‌های مورد اشاره را نابود کنید.

آخرین نکته برای شکست دادن باس‌های Ghostflame Dragons، تجهیز  Elden Ring  به Spelldrake Talisman و Dragoncrest Greatshield Talisman است. هر یک از آنها شما را تقویت می‌کند تا در برابر حملۀ Ghostflames Dragons در امان باشید. فرام‌سافت‌ور با این بستۀ الحاقی سعی کرده است که چالش بسیاری را در گیم پلی ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.