ربات انسان نمای تسلا به فروشگاه های نیویورک می رود

ربات انسان نمای تسلا که قادر به انجام کارهای خطرناک، تکراری یا خسته کننده به جای انسان هاست، در نیویورک به نمایش گذاشته شده است تا به فروش این محصول کمک کند.

به گزارش تکناک، بعد از آنکه این ربات انسان نمای تسلا  در یک نمایشگاه هوش مصنوعی (AI) در چین، توجه زیادی به خود جلب کرد، شرکت خودروسازی تسلا قصد دارد از اپتیموس به عنوان یک استراتژی بازاریابی برتر برای فروش خودروهایش در فروشگاه‌های آمریکای شمالی و چین استفاده کند.

به گفته منابع آگاهی که با Electrek مکاتبه کرده‌اند، فروشگاه‌های خرده‌فروشی تسلا در مناطق شمالی آمریکا به خوبی عمل نمی‌کنند. . قرار دادن اپتیموس ربات انسان نمای تسلا در فروشگاه ها یکی از ابتکارات برای افزایش تعامل مشتری است.

در ماه گذشته، تسلا نوعی نمایشگاه خودرو به نام گیگالب را در شهر چنگدو در چین راه‌اندازی کرد. بر اساس گزارش Inside EVs، این نمایشگاه خودرو دارای اتومبیل‌های سفید رنگ، ربات‌های مونتاژکننده، قطعات خودروی برقی و بدنه یک تسلا مدل 3 است که از سقف آن سیم‌ها آویزان شده است، به گونه‌ای که به نظر می‌رسد در همین محل تولید می‌شود.

این ربات برای فروش نیست و نمونه اولیه کار به حساب نمی آید

این شرکت که قبلاً اعلام کرده بود قصد دارد هزاران ربات با شباهت به انسان را در کارخانه‌های خود استفاده کند، در حال بررسی بازخورد مشتریان با نصب این ربات‌ها است. این ربات‌ها برای فروش نیستند و نمونه اولیه نیز به حساب نمی آیند.

ماه گذشته، تسلا ویدیویی از ربات اپتیموس را منتشر کرد که در حال راه رفتن و یادگیری درباره دنیای واقعی است.

ایلان ماسک در مراسم روز سرمایه‌گذار تسلا در سال 2023 در ماه مارس، که برای اولین بار شاهد راه‌رفتن ربات اپتیموس بود، گفت: این ربات پارکور انجام نمی‌دهد، بلکه در حال قدم زدن است.

ماسک همچنین اعتقاد دارد که تعداد ربات‌های اپتیموس در آینده ممکن است از تعداد انسان‌ها بیشتر شود. قبلاً گزارش کرده بودیم که این ربات توانسته است هیجان و اشتیاق بین مردم را برانگیزد.

حتی برخی از کارشناسان معتقدند که اپتیموس می‌تواند صنعت تولید را تغییر دهد و با ارائه روشی مقرون به صرفه برای تولید کالا، تحولی عظیم به وجود آورد. البته، شرکت تسلا اعلام نکرده است که آیا از این ربات‌ها برای تولید خودروهای خود استفاده خواهد کرد یا خیر.

ماسک در آن زمان اظهار کرده بود: من فکر می‌کنم در اصل، در آینده، انجام کارهای فیزیکی یک انتخاب خواهد بود. اگر بخواهید می‌توانید از ربات‌ها استفاده کنید، اما نیازی به انجام این کار ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.