انجام کار‌های روزمره با ربات انسان نما تسلا

تصاویر جدیدی از ربات انسان نما تسلا توسط این شرکت به نمایش گذاشته است.طبق این تصاویر به نظر می‌رسد این کالبد به تولید نزدیک شده است و می‌تواند بدون تلو تلو خوردن مشاهده شده در رونمایی اولیه به جلو حرکت کند.

به گزارش تکناک، همچین این ربات‌ها (robot : mechanical or virtual artificial agent carrying out physical activities, which can be guided by an external control device or the control may be embedded within) می‌توانند کارهای دیگری مانند برداشتن اقلام و تشخیص اشیا را نیز انجام دهند.

ویدئوی جدید از ربات انسان نما تسلا توسط ایلان ماسک در جریان جلسه امروز سهامداران ارائه شد و طبق ادعای وی، این ویدیو شب قبل توسط تیم آن ثبت شده است.

ربات انسان نما تسلا به عنوان یک ربات انسان نما، سال گذشته در رویداد روز هوش مصنوعی این شرکت رونمایی شد. در آن زمان، تسلا فقط توانست نسخه‌ای از ربات را که به سختی می‌توانست به جلو راه برود، را نمایش داد.

تسلا نسخه دیگری را نیز نشان داد که به نظر می‌رسید به یک مدل تولیدی نزدیکتر باشد. اما این نسخه روی یک پایه قرار گرفته بود و تنها می‌توانست برای تماشاگران دست تکان دهد،. اکنون، تسلا ربات‌هایی  شبیه به آن مدل با قابلیت حرکت و البته کمی آهسته را به نمایش گذاشته است.

این ویدئو برخی به‌روزرسانی‌های خاص در پروژه ربات انسان نما تسلا از جمله کنترل گشتاور موتور، کشف و یادگیری محیطی، آموزش هوش مصنوعی از حرکات ردیابی شده توسط انسان و دستکاری اشیا را برجسته می کند. در این ویدیو، یک ربات تسلا در حال برداشتن اشیاء از یک ظرف و قرار دادن آنها در ظرف دوم است، همچنین به عنوان نمونه ای از آموزش هوش مصنوعی به نمایش درآمده است.

اکنون پس از 7 ماه، به نظر می رسد ربات تسلا در حال تبدیل به نوعی محصول آماده تولید، با فاصله زیاد از زمان شروع پروژه، به عنوان یک ربات خدمتکار است. تسلا احتمالاً تولید ربات خود را پس از تحویل اولین سایبرتراک‌‌های مورد انتظارش آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.