دسترسی سریعتر به فایل ها با قابلیت جدید Google Drive

گوگل در حال آزمایش یک صفحه اصلی Google Drive جدید در وب به منظور سازمان‌دهی خودکار فایل‌ها و پوشه‌های کاربران است.

به گزارش تکناک، در حال حاضر، کاربران با ورود به Google Drive، به فهرست (یا شبکه) اسناد «My Drive» طراحی‌شده بر اساس یک سیستم فایل سنتی به فایل‌های خود دسترسی پیدا می‌کنند. اکنون، Google Drive در حال آزمایش یک صفحه “Home” جدید است که قبل از “My Drive” در نوار کناری ظاهر می‌شود.

در صورت ارائه این گزینه در Google Drive، دو فید در بالا نشان داده خواهد شد. فید اول با عنوان «Suggested»، شامل پیشنهاد سند مرتبط با کاربر توسط Google Drive به همراه  ستونی با عنوان “Reason suggested” برای توضیح علت توصیه آن خواهد بود. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل ویرایش یا آپلود اخیر فایلی توسط هرکدام از کاربران با ذکر زمان/تاریخ، آن را پیشنهاد کند. گوگل همچنین مکان فایل را ذکر می کند.

علاوه براین، کاربر می‌تواند بین Files و Folders پیشنهادی در ردیف بالا و فیلترهای دیگر ارائه شده نیز جابجا شود.

digikala

فید دوم «Activity» است و در این فید فایل‌ها و پوشه‌های اخیر با «Access requests» یا «Recent comments» قابل مشاهده خواهند بود. این عملکرد باعث نمایش سریع درخواست‌های دسترسی و سرعت بیشتر انجام کارها خواهد شد.

گوگل در حال حاضر در حال آزمایش این صفحه اصلی جدید در Google Drive با گروهی از کاربران است. هنگام ارائه تنظیمات جدید، در صورت عدم تمایل به استفاده از این دسته‌بندی می‌توان به My Drive مراجعه و از حالت نمایش اصلی آن استفاده کرد. شرکت با ایجاد تغییرات جدید امیدوار است بتواند به دسترسی سریعتر به فایل‌ها کمک کند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.