رفع مشکل بزرگ آیفون 14 با انتشار نسخه IOS 16.3

وجود خطوط سبز افقی روی نمایشگر آیفون 14 پرو یکی از مشکلات این گوشی است که اپل با انتشار به‌روزرسانی جدید این مشکل را برطرف خواهد کرد.

با گذشت چهار ماه از عرضه iOS 16، همچنان اوضاع بهتر نشده‌است و گزارش‌های زیادی در مورد مشکلات مختلف این سیستم عامل مشاهده می‌شود.

به گزارش تکناک، یکی از این مشکلات، وجود خطوط سبز افقی روی نمایشگر آیفون 14 پرو مکس است. خوشبختانه در حال حاضر اپل با انتشار به‌روزرسانی جدید این مشکل را برطرف خواهد کرد.

اپل اخیراً نسخه شبه رسمی iOS 16.3 RC را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت احتمالاً هفته آینده این به‌روزرسانی را کامل منتشر خواهد کرد. اپل در یادداشت‌های داخلی این به روز رسانی بر رفع باگ نرم افزاری خط افقی آیفون 14 پرو مکس تأیید می کند.

ماه گذشته، برخی از کاربران آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس گزارش ظهور خطوط افقی نازک سبز و زرد روی صفحه هنگام روشن یا قفل شدن صفحه را دادند. این خطوط روی نمایشگر ثابت نیست و پس از چند ثانیه ناپدید می شود. پس از بررسی، اپل گفت این یک نقص سخت افزاری نیست و مشکل نرم افزاری است.

این شرکت اکنون راه حلی برای رفع این مشکل دارد  و علاوه بر رفع نقص خط سبز یا زرد افقی، گزارش‌هایی مبنی بر ارائه برخی ویژگی‌های جدید با iOS 16.3 نیز وجود دارد.

این ویژگی های جدید شامل گزینه استفاده از یک کلید امنیتی فیزیکی به عنوان احراز هویت دو مرحله ای برای حساب اپل آیدی می‌شود. این ویژگی یک حفاظت پیشرفته گسترده جهانی از داده ها برای رمزگذاری iCloud فراهم می کند. همچنین از نسل دوم جدید پشتیبانی خواهد کرد. هوم‌پاد اپل نیز شامل تصویر زمینه جدید Unity خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.