رفع مشکل نمایش رنگ فایرفاکس در ویندوز 11

نسخه 113.0.1 مرورگر فایرفاکس، باگ دسکتاپ ویندوز منیجر (DWM) را که در ویندوز 11 باعث اشتباه در نمایش رنگ ها می‌شد، رفع کرده است.

به گزارش تکناک، موزیلا امروز آخرین بروزرسانی فایرفاکس را منتشر کرده است. نسخه جدید 113.0.1 باگ اشتباه رنگ در ویندوز را که ناشی از مشکلات مدیریت رنگ ویندوز بود، رفع کرده است. به نظر می‌رسد نسخه قبلی فایرفاکس 113 در مدیریت رنگ به مشکلی برخورد کرده است.

علاوه بر آن، توسعه‌دهندگان همچنین مشکلی مربوط به Desktop Window Manager (DWM) را که باعث عدم بروزرسانی اطلاعات حافظه پنهان(کش) ناحیه غیرمشتری(non-client) بود، رفع کرده‌اند. این مشکل باعث شکستگی تصاویر ویدئویی در حالت تمام صفحه برای کاربران می‌شد. در این بروزرسانی، مشکل دیگری نیز در مورد حالت تمام صفحه برطرف شده است.

digikala

لیست تغییرات کامل به همراه شناسه باگ و پیوندهای مرتبط به شرح زیر است:

  • رفع مشکل نمایش رنگ نادرست برای کاربران ویندوز با پروفایل‌های رنگ نصب شده روی نمایشگر/مانیتور، به خصوص در نمایشگرهای گسترده (bug 1832215)
  • رفع مشکل نمایش حاشیه دور صفحه در حالت تمام‌صفحه برای برخی تنظیمات (bug 1830721)
  • رفع یک مشکل که ممکن است باعث شکستگی تصاویر برای کاربران در برخی تنظیمات در حالت تمام‌صفحه ویدئوها شود (bug 1830792)

در صورتی که می‌خواهید Firefox 113.0.1 را دانلود کنید، می‌توانید آن را از وبسایت رسمی Mozilla دانلود کنید. اگر برنامه مرورگر موزیلا را قبلاً نصب کرده‌اید، با رفتن به Menu > Help > About Firefox می‌توانید Firefox 113.0.1 را دریافت کنید.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.