ارائه جدیدترین بروزرسانی امنیتی برای گلکسی نوت 10

پس از گلکسی A53، گلکسی S22 و گلکسی S23، اکنون نوبت گلکسی نوت 10 برای دریافت جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی سامسونگ رسیده‌است.

به گزارش تکناک، ارائه این به‌روزرسانی امنیتی برای گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس در اروپا آغاز شده‌است، و انتظار می‌رود به زودی به کشورها و مناطق بیشتری گسترش یابد.

جدیدترین به روز رسانی نرم افزاری برای گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس با نسخه میان‌افزار N97xFXXS8HWF3 در سوئیس ارائه می شود. گلکسی نوت 1۰ پلاس 5G نیز به‌روزرسانی امنیتی جدید را با نسخه میان‌افزار N976BXXS8HWF3 در این کشور دریافت می‌کند.

این به روز رسانی وصله امنیتی ژوئیه 2023 را به ارمغان می آورد و ده ها نقص امنیتی موجود در نسخه قبلی نرم افزار این گوشی ها را برطرف می کند. این نسخه فقط یک به‌روزرسانی امنیتی است، بنابراین نباید ارائه تغییرات، ویژگی‌ها یا بهبود عملکرد جدیدی را از آن انتظار داشت.

دارندگان دستگاه‌های نوت 10 یا نوت 10 پلاس ساکن سوئیس، اکنون می‌توانند با مراجعه به Settings» Software update و انتخاب Download and install ، به‌روزرسانی جدید را دریافت کنند. همچنین امکان دریافت فایل سیستم عامل جدید از پایگاه داده سیستم عامل Sammobile و سپس فلش دستی دستگاه و نصب آن با استفاده از رایانه ویندوز و ابزار Odin وجود دارد.

سامسونگ سری نوت 10 را در اواسط سال 2019 با اندروید 9 عرضه کرد. این گوشی به‌روزرسانی اندروید 10 را در اوایل سال 2020 و به‌روزرسانی اندروید 11 را در اوایل سال 2021 دریافت کرد. این گوشی ها اندروید 12 را در اواخر سال 2021 دریافت کردند و این آخرین به روزرسانی بزرگ اندروید برای سری گلکسی نوت 10 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.