معرفی روشی تازه برای ذخیره نتایج جستجوی گوگل

به‌عنوان بخشی از تجربه جستجوی مولد، گوگل آن را به‌شکلی جدید و به منظور نمایش نتیجه با شناور کردن ماوس روی میانبرها طراحی کرده است.

به گزارش تکناک، در تلفن همراه، می‌توان برای اشتراک‌گذاری و ذخیره سریع نتایج جستجوی گوگل، آنها را به سمت راست سوایپ کرد یا به عبارتی ساده تر کشید.

این سوایپ ساده کمی پنهان است و احتمالاً از ماه می زمانی که گوگل آزمایش عمومی SGE را آغاز کرد در دسترس بوده است.

در صورت استفاده از برنامه گوگل، هنگام استفاده از قابلیت اشتراک‌گذاری، صفحه اشتراک کروم یا پانل بومی اندروید باز می‌شود و به طور پیش‌فرض شامل نام سایت و URL خواهد بود و نماد نشانک آن را به مجموعه‌های «Saved » (google.com/save) اضافه می‌کند.

در تلفن همراه برای نتایج جستجوی گوگل تب جدید باز نمی‌شود و به نظر می‌رسد فقط می‌توان روی نتایج جستجوی گوگل فاقد سایر پیوندهای پیوست، انگشت خود را سوایپ کنید.

پیش از این دسترسی تنها از منوی سرریز سه نقطه ممکن بود. این حالت سوایپ راه‌حل اختصاصی‌تری ارائه می‌کند و می‌تواند کاربران را به استفاده از قابلیت بوکمارک گوگل که اخیرا ارائه شده‌است، تشویق کند.

این قابلیت فقط در حساب‌هایی که تجربه جستجوی مولد را فعال کرده‌اند، در دسترس خواهد بود و همه کاربران دارای SGE فعال قادر به مشاهده این حرکت نخواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.