روش جدید کال آف دیوتی برای مقابله با تقلب

تیم ضد تقلب Ricochet از کال آف دیوتی، یک روش جدید به نام Hallucinations را برای شناسایی و حذف پلیرهای اسکریپتی پیاده‌سازی کرده است.

به گزارش تکناک، توسعه دهندگان ضد تقلب در بازی‌ها، تاریخچه جالبی برای مقابله با متقلبان دارند. علاوه بر اعمال محرومیت مستقیم، ما شاهد مقابله متقلبان با یکدیگر، بازی با تاخیر آن‌ها و فریب آن‌ها با تله‌عسل‌ها بوده‌ایم. در جنگ بین توسعه دهندگان و متقلبان، تیم ضد تقلب Ricochet از کال آف دیوتی، یک روش جدید برای شناسایی و کاهش پلیرهای اسکریپتی پیاده‌سازی کرده است.

این روش کاهش به نام Halucinations، با استفاده از نرم‌افزار، بازیکنان کاذب ایجاد می کند که فقط تقلب‌گران می‌توانند آن‌ها را ببینند و به آن‌ها حمله کنند. این روش، تقلب‌گران را به عنوان پلیرهای بدرفتار در نظر می‌گیرد و باعث می‌شود که بازیکنان عادی از آسیب جانی در امان باشند.

تیم Ricochet در گزارش پیشرفت جدید خود اظهار کرده است: Halucinations مانند یک بازیکن واقعی حرکت و با دنیا تعامل می کنند. این ها هوش مصنوعی نیستند، بلکه کلون یک کاربر فعال در بازی هستند که با حرکاتشان متقلبان را فریب می‌دهند تا باور کنند که شخصیتی که می‌بینند یک بازیکن واقعی است.

درباره اینکه چرا این تقلب‌گران شناسایی شده به طور مستقیم از بازی محروم نمی‌شوند، توسعه دهنده گفت که نگه داشتن متقلبان فعال و بازی کردن به آن‌ها فرصت می‌دهد تا بیشترین داده‌هایی که درباره تقلب و رفتار آن‌ها جمع آوری شده، برای شناسایی بهتر در آینده استفاده شود.

از آنجا که این بازیکنان اسکریپتینگ نیز از تأثیر گذاری بر بازیکنان عادی جلوگیری می‌کنند، تجربه بازی کلی آسیبی نمی‌بیند و فقط به عنوان موش آزمایشی ضد تقلب استفاده می‌شوند.

یک روش قدیمی‌تر برای کاهش تقلب در بازی کال آف دیوتی، با نام Quicksand، به دلیل وجود روش جدیدتر، تغییراتی را تجربه کرده است. هدف اصلی Quicksand، به عنوان یک راهکار ضدتقلب، در تنظیم تأخیر اتصال تقلب‌گران به سرور و نیز در تغییر کلیدهای نقشه برای برانگیختن حداکثر آزار و اذیت، واقع شده است. این روش موثری بود، اما حضور تقلب‌گران Quicksand در بازی‌های بازیکنان عادی، باعث شده است که تجربه بازی آنان تحت تأثیر قرار بگیرد. به منظور کاهش مشکلات بصری و بهبود تجربه بازی، اکنون این روش حذف شده است.

راهکار جدید Ricochet همچنین برای شناسایی و تنبیه بازیکنانی که با استفاده از دستگاه‌های سخت‌افزاری شخص ثالث به تقلب می‌پردازند، در کنسول ها استفاده می‌شود. علاوه بر این، در آینده بازیکنانی که از گزارش‌های نادرست برای هدف قرار دادن دیگران استفاده می‌کنند، با جریمه حساب کاربری مواجه خواهند شد که با اخطارها شروع شده و ممکن است با محرومیت دائمی از بازی پایان یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.