رونمایی از اوپو FIND X6 PRO با جزیره دوربین خاص

طبق گزارش Ice Universe، ممکن است گوشی اپو Find X6 Pro به بازارهای جهانی راه پیدا نکند.و شاید این شرکت قصد تمکز روی OnePlus 11 را دارد

با ورود به فصل دوم سال 2023، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند وارد عمل شده اند. البته برخی از آنها مانند اوپو، ریلمی و هواوی هنوز اطلاعیه‌ای منتشر نکرده اند.

به گزارش تکناک، این برندها به زودی رقبای خود را برای بازار پرچمدار سال 2023 عرضه خواهند کرد. در مورد اپو ، انتظار معرفی Find X6 و X6 Pro در اواخر این ماه می‌رود. طبق معمول، اطلاعات مربوط به این دستگاه ها در حال افشا است. پیش از این تغییرات طراحی سری Oppo Find X6 مشخص شده بود. اکنون، یک عکس از آن افشا شده است و از وجود یک جزیره دوربین زیبا اما عظیم برای این پرچمدار خبر می دهد.

گوشی های Oppo Find X3 و Find X5 طراحی مشابهی دارند. ام اگوشی اوپو Find X6 Pro در شرف تغییر است. رندرهای فاش شده پیشین به تغییر طراحی آن اشاره داشتند و اکنون رندرهای فاش شده اخیر این مساله را تایید می‌کنند.

با این حال، ابعاد جزیره دوربین بزرگتر از ابعاد مشاهده شده در رندرهای قدیمی است. این گوشی دارای یک جزیره دایره ای با طراحی در دو رنگ خواهد بود. قسمت بالای جزیره دارای پوششی براق و احتمالاً از شیشه‌ و قسمت پایین دارای روکش فلزی است. جزیره دوربین، دو دوربین و یک فلاش LED دارد. در بالا نیز لوگوی Hasselblad مشاهده می‌شود و تنظیمات لنز آن را تأیید می کند. قسمت پایین دارای یک دوربین دیگر با امضای “Powered by MariSilicon” است.

اوپو هنوز تاریخ عرضه رسمی سری Oppo Find X6 را تایید نکرده است، اما اطلاعات فاش شده همچنان در حال گسترش است. طبق شایعات، این برند خط تولید جدید خود را در ماه جاری در چین عرضه خواهد کرد. با این حال، زمان راهیابی آن به بازارهای بین المللی مشخص نیست. طبق گزارش Ice Universe، ممکن است گوشی اپو Find X6 Pro به بازارهای جهانی راه پیدا نکند. این یک تغییر قابل توجه در استراتژی Oppo است، و شاید این شرکت قصد تمکز روی OnePlus 11 را دارد! فقط زمان می تواند این مساله را مشخص کند.

مشخصات گوشی اوپو FIND X6 PRO

طبق اطلاعات فاش شده، اوپو Find X6 Pro دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. همچنین نسخه‌ای از آن شامل Dimensity 9200 وجود خواهد داشت. نسخه پرو دارای تنظیمات لنز سه گانه و لنز 50 مگاپیکسلی سونی IMX989 ۱ اینچی به عنوان لنز اصلی خواهد بود. این دستگاه همچنین شامل صفحه نمایش 6.82 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز و احتمالا وضوح QHD+ نیز خواهد بود. Find X6 Pro یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 وات و شارژ بی سیم 50 وات را به همراه خواهد داشت. این دستگاه همچنین دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.