رونمایی از ایربادز ضدآب TW-E3C یاماها

یاماها به تازگی از ایربادز TW-E3C را با نوید ارائه عملکرد صوتی چشمگیر به علاقمندان به موسیقی عرضه کرده است.

یاماها به تازگی سومین محصول از سری ایربادز های TW-E3 واقعا بی سیم خود با نام ایربادز TW-E3C را با نوید ارائه عملکرد صوتی چشمگیر به علاقمندان به موسیقی عرضه کرده است.

به گزارش تکناک، ایربادز  TW-E3Cیاماها دارای مجموعه ای از ویژگی های برتر قابل رقابت با برخی از بهترین هدفون های بی سیم موجود در بازار و با قیمت تنها 79.95 دلار است.

ایربادز TW-E3 با صدای aptX Adaptive Hi-Res، کدک مربوط به امکان پخش صدا با کیفیت بالاتر در هدفون های بلوتوثی نسبت به بلوتوث معمولی ارائه می‌شوند. این کدک همچنین به حفظ یک اتصال پایدار حتی هنگام وجود پارازیت کمک می کند.

این هدفون همچنین دارای گزینه ” True Sound(صدای واقعی)” است، و ترکیبی از ویژگی های آکوستیک طراحی شده، برای تولید یک صحنه صدای واقعی با فرکانس های متوسط ​​و بالا و همچنین نت های باس خالص را به ارمغان می‌آورد.

یاماها به تازگی  از ایربادز TW-E3C را با نوید ارائه عملکرد صوتی چشمگیر به علاقمندان به موسیقی عرضه کرده است.

ایربادز TW-E3، علاوه بر ارائه صدای باکیفیت، شامل چند ویژگی هوشمند اضافی دیگر نیز می‌شود. حالت بازی با تأخیر کم موجود در آن موجب کاهش تأخیر صدا می‌شود و عملکرد ایده‌آلی برای بازی ارائه می‌کند.

با وجود امکان اتصال چند نقطه‌ای در این هدفون‌ها، آنها قادر به اتصال همزمان به دو دستگاه و جابجایی آسان بین آنها هستند. ایربادز TW-E3 همچنین دارای یک جفت میکروفون طراحی‌شده به‌منظور ارائه صدای ایزوله کاربر در حین تماس، حتی در محیط های پر سر و صدا هستند.

یاماها به تازگی  از ایربادز TW-E3C را با نوید ارائه عملکرد صوتی چشمگیر به علاقمندان به موسیقی عرضه کرده است.

ایربادز TW-E3 یاماها گزینه خوبی برای تمرین با وجود استاندارد IPX5 مقاوم در برابر آب است. وجود این استاندارد به این معنی است که این دستگاه توان تحمل عرق را دارد اما برای شنا مناسب نیست.

از نظر عمر باتری، هر گوشی این هدفون جدید یاماها با عمر باتری 9 ساعته، تقریباً با بهترین گزینه‌های موجود در بازار برابری می‌کند. عمر باتری آن، 14 ساعت با شارژ از طریق کیس افزایش می یابد و کل عمر باتری را به 24 ساعت می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.