رونمایی از کلید Compact View در بینگ

اگر از بینگ مایکروسافت به‌عنوان موتور جستجو استفاده می‌کنید، ممکن است با ویژگی جدیدی به نام Compact View روبرو شوید.

اگر از بینگ مایکروسافت به‌عنوان موتور جستجوی اینترنتی پیش‌فرض خود استفاده می‌کنید، ممکن است با ویژگی جدیدی به نام Compact View که این شرکت هنوز آن را به طور رسمی اعلام نکرده است، روبرو شوید.

به گزارش تکناک، “yokoffing”، یکی از اعضای گروه Bing reddit از یک کلید جدید در برخی از نتایج جستجوی Bing به نام Compact View، اسکرین شات گرفته است.

کلید جدید در گوشه سمت چپ بالای برخی از نتایج جستجوی بینگ ظاهر می‌شود و در صورت فعال بودن Compact View، مقدار اطلاعات نمایشی در صفحه نتایج جستجو کاهش می‌یابد.

با وجود نمایش مختصر اطلاعات از مزایای این حالت می توان به خلوت تر بودن صفحه و در نتیجه امکان یافتن سریع‌تر پاسخ مورد نظر مربوط به درخواست‌های جستجو  اشاره کرد.

digikala

لازم به ذکر است، طبق گفته”yokoffing”، کلید Compact View در هر نتیجه جستجویی ظاهر نمی شود و این کلید تنها در صورت وجود پیوند ویکی پدیا برای جستجو موضوع مورد نظر ظاهر می‌شود.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال آزمایش Compact View قبل از عرضه عمومی آن برای کاربران بیشتر است.

طبق اشارات MSPoweruser، این ویژگی پیش از این در Bing 2021 آزمایش شده است، اما این نسخه جدید تغییرات زیادی در طرح نتایج جستجو ایجاد می کند. امیدواریم مایکروسافت در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی ارائه دهد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.