رونمایی از یک مشکل جدید در آیفون 15

هر سال، هنگام عرضه نسخه جدید iOS  یا گوشی آیفون کاربران با برخی از باگ‌های عجیب و غریب مواجه می‌شوند که معمولاً با به روزرسانی نرم‌افزاری رفع می‌شوند.

به گزارش تکناک، پس از گزارش مشکلات گرمایشی در آیفون 15 پرو، برخی از کاربران در حال حاضر مشکلاتی با وایفای در iOS 17 به ویژه با مدل‌های آیفون 15دارند.

برخی از خوانندگان 9to5Mac می گویند که از زمان ارتقا به آیفون 15 یا iOS 17 با مشکلات وایفای مواجه شده‌اند. بنا به گفته ویوید چن، برنامه‌ها قادر به بارگذاری محتوا نیستند یا اتصال بسیار کند به نظر می‌رسد. ویلیام مکس، خواننده 9to5Mac و توسعه‌دهنده برنامه، گفته است که وقتی آیفون 15 پرو مکس وی به وایفای متصل می‌شود، کندی غیرطبیعی را متوجه شده است.

با وجود اتصال به شبکه وایفای، آیفون به سادگی محتوا را در برنامه‌هایی مانند تردز، تیک تاک یا حتی سافاری بارگذاری نمی‌کند. گاهی اوقات، مشکل پس از چند دقیقه برطرف می‌شود. در برخی از مواقع، باید به صورت دستی از وایفای قطع و مجدداً به آن وصل شوید تا دوباره کار کند.

در ابتدا، ممکن است فکر کنید مسئله مربوط به شبکه شما است، اما این مشکل فقط با آیفون 15 پرومکس و آیپد پرو M2 (هر دو با آخرین نسخه iOS) رخ می‌دهد. وقتی وایفای در آیفون کار نمی‌کند، اما همچنان می‌توانید از همان شبکه با استفاده از مک خود در وب مرور کنید.

جستجو در اینترنت باعث شده است که کاربران بیشتری مشکلات مشابهی را گزارش کنند که بیشتر آنها مربوط به آیفون های جدید هستند. یکی از کاربران در انجمن اپل گفت که وایفای به صورت دوره ای در آیفون 15 پرو آنها قطع می شود اما با هر دستگاه دیگری به خوبی کار می کند. در X، یکی از کاربران گفت که وقتی آیفون او به وایفای متصل است، صفحات بسیار کند بارگذاری می‌شوند.

گزارش‌های مشابهی نیز در ردیت وجود دارد. یک کاربر ادعا می‌کند که تنظیم محدوده کانال وایفای به 20 مگاهرتز، 40 مگاهرتز یا 80 مگاهرتز مشکلات را حل کرده است. کاربر دیگری در همان پست می گوید: من متصل هستم اما هر از چند گاهی آیفون من هیچ داده ای دریافت نمی کند، بنابراین آن را در حالت پرواز و دوباره خاموش می کنم و دوباره کار می کند.

کاربران منتظر رفع مشکل هستند

هنوز نمی‌دانیم که آیا این یک مشکل گسترده است یا فقط تعداد کمی از کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهد. 9to5Mac از اپل برای دریافت نظر درخواست کرده است، اما این شرکت هنوز تایید یا تکذیب نکرده است که مشکلات وایفای بر کاربران آیفون تأثیر می گذارد. امیدواریم که این مشکلات ناشی از یک باگ نرم‌افزاری باشد که با به روزرسانی iOS قابل رفع باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.