رونمایی واتساپ از رابط کاربری اصلاح شده

واتساپ شروع به عرضه رابط کاربری اصلاح شده خود برای مجموعه محدودی از تسترهای بتا در اندروید کرده است.

به گزارش تکناک، بر اساس گزارش WABetaInfo، این ویژگی در قالب بتای اخیر واتساپ (برنامه خدمات پیام رسان و تماس اینترنتی متا) برای اندروید با شماره نسخه 2.23.21.12 در گوگل پلی قابل دسترسی است.

طبق گزارشات گذشته رابط کاربری بهبود یافته واتساپ از چند ماه قبل در حال توسعه بوده است. رابط کاربری الهام گرفته شده از طراحی متریال 3، آیکون‌ها و رنگ‌های جدیدی را به میان می‌آورد. تغییرات دیگر شامل حباب های چت و دکمه اکشن شناور است.

رابط کاربری برای واتساپ

رابط کاربری به روز شده واتساپ برای اندروید نماد پروفایل را در گوشه سمت راست بالا به همراه گزینه های دیگری مانند دوربین و جستجو نشان می دهد.

همچنین، این اپلیکیشن پیام‌رسان فوری، تم‌های تیره و روشن خود را با رنگ سبز جدید به‌روزرسانی کرده است. WABetaInfo نیز یادداشت می‌کند که تغییرات رابط کاربری جدید نیز برای تعداد محدودی از تسترهایی که آخرین نسخه بتای  WhatsApp Business را اجرا می‌کنند قابل مشاهده است.

به گفته وبسایت، انتظار می‌رود این ویژگی در هفته‌های آینده به تعداد بیشتری از کاربران عرضه شود. بنابراین، ممکن است رابط کاربری جدید واتساپ برای دستگاه اندروید شما حتی اگر شما آخرین به‌روزرسانی بتای سازگار را اجرا کنید، مدتی طول بکشد تا در دسترس قرار گیرد.

WhatsApp (Meta Platforms-owned mobile instant messenger and social media service) همچنین در حال تست نوار پاسخ جدید برای تصاویر و ویدیوها در اندروید است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که نسخه‌ای قابل استفاده بر روی آیپد از این اپلیکیشن پیام‌رسان فوری در دست بررسی است. در ماه گذشته، شرکت مادر متا با مایکروسافت همکاری کرد تا ویژگی‌های جستجوی Bing را به ربات گفتگوی هوش مصنوعی متا ادغام کند.

در ماه‌های اخیر، واتساپ تعدادی از ویژگی‌های جدید را اضافه کرده است تا این پیام‌رسان را در مقابل رقبا محکم‌تر کند. این لیست شامل نسخه بازنگری شده برای macOS، عکس‌های با کیفیت بالا، ویدیوهای با کیفیت بالا، پیام‌های ویدیویی فوری و امکان استفاده از حساب‌های چندگانه در یک دستگاه واحد می شود.

واتس‌اپ پس از تکذیب گزارش‌هایی مبنی بر ورود تبلیغات به پلتفرم خود، به کسب‌وکارها این امکان را داد که بدون خروج از سرویس، سفارش‌ها و بلیط رزرو کنند. آنها ویژگی‌ای به نام Flows را راه‌اندازی کردند که به کسب‌وکارها امکان ایجاد فرم‌های قابل تنظیم و منوهای غنی درون برنامه را می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.