نحوه دسترسی به ریلز های لایک‌شده در اینستاگرام

ریلز های لایک‌شده

برخلاف تیک تاک، اینستاگرام دستورالعمل‌های واضحی برای دسترسی به ریلز های لایک‌شده و ذخیره شده ارائه نمی‌کند.

به گزارش تکناک، در این راهنما نحوه دسترسی و یافتن آنها برای کاربران عنوان شده است.

علیرغم شباهت قابلیت Reels اینستاگرام به TikTok، هنوز شامل معایبی می‌شود. به عنوان مثال، مدت زمان ویدیوی آن به 60 ثانیه محدود است، در حالی که ویدیوهای TikTok تا 10 دقیقه می‌تواند باشد.

علاوه بر این، یافتن Reelهای لایک شده و ذخیره‌شده‌ دشوار است. دستیابی به ریلزهای ذخیره شده بسیار راحت تر از ریلز های لایک‌شده است. توصیه می‌شود برای یافتن Reelهای مورد نظر در آینده در صورت امکان، به جای لایک، آنها را ذخیره کنید، زیرا دسترسی به آنها در آینده بسیار ساده‌تر خواهد شد. با این وجود، لایک کردن Reels راه خوبی برای نشان دادن قدردانی از سازندگان است، بنابراین انجام هر دو مفید واقع می‌شود.

به منظور یافتن Reelهای ذخیره شده خود در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. روی تب نمایه خود در پایین سمت راست و سپس نماد منو در بالا سمت راست بزنید.

۲. سپس، روی تب «Saved» کلیک کنید. در این قسمت آلبوم «All Posts» و هر آلبوم سفارشی‌ دیگر ایجاد شده وجود دارند.

۳. «All Posts» را باز کنید. در این قسمت همه موارد ذخیره شده در اینستاگرام خود را خواهید دید.

برخلاف تیک تاک، اینستاگرام دستورالعمل‌های واضحی برای دسترسی به ریلز های لایک‌شده و ذخیره شده ارائه نمی‌کند.

Reelها را می‌توان با توجه با علامت گذاری آنها با آیکون برد فیلم روی تصویر پیش‌نمایش پست‌ها تشخیص داد. ویدیوهای معمولی با آیکون پخش علامت‌گذاری می‌شوند و عکس ها نیازی به شناسه ندارند در نتیجه هیچ شناسه ای نخواهند داشت. با این حال، پست‌هایی که حاوی چندین تصویر و ویدیو هستند، شامل علامت لایه‌ها خواهند بود.

همچنین می‌توان از تب‌های بالایی Reels و ویدیوی معمولی برای محدود کردن نتایج جستجوی خود استفاده کرد. Reelهای ذخیره شده در آلبوم “All Posts” قابل مشاهده خواهند بود، همچنین می توانید مجموعه های شخصی سازی شده ایجاد کرد و پس از ایجاد مجموعه،ریلزهای ذخیره شده خاص را انتخاب و در آن گنجاند. با این حال، برخلاف پست‌های ویدیویی معمولی، افزودن Reelها به طور مستقیم به مجموعه‌ها، هنگام ذخیره آن‌ها برای اولین بار غیرممکن است.

یافتن ریلز های لایک‌شده در اینستاگرام

روند یافتن ریلز های لایک‌شده، دشوارتر از یافتن Reelهای ذخیره‌شده در اینستاگرام است. برای پیدا کردن Reelهای لایک شده، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. روی تب نمایه خود در پایین سمت راست و سپس نماد منو در بالا سمت راست بزنید.

2-سپس، به Your Activity -> Interactions -> Likes مراجعه کنید.

مشابه مشاهده پست های ذخیره شده، این بخش تمام پست های اینستاگرامی که تاکنون لایک کرده اید را نمایش می دهد. اما برخلاف پست‌های ذخیره شده، در این قسمت پست ها فقط با یک آیکون ویدیو علامت‌گذاری می‌شوند. این مسأله باعث دشواری تمایز Reels و پست‌های ویدیویی معمولی بدون مشاهده دوباره آن می‌شود.

با این حال، می‌توان با استفاده از گزینه « Sort & filter» ترتیب آنها را از «جدیدترین به قدیمی‌ترین(گزینه Newest to oldest )» به «قدیمی‌ترین به جدیدترین( گزینه Oldest to newest)» تغییر داد. علاوه بر این، می‌توان تاریخ جستجو را به منظور یافتن آسان یک پست خاص محدود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.