OpenAI دیگر از داده های مشتریان استفاده نمی کند

مدیرعامل OpenAI تأیید کرده است که این شرکت دیگر از داده های مشتریان API برای آموزش مدل های زبان بزرگ خود استفاده نمی کند.

به گزارش تکناک، شرکت پژوهشی  OpenAI، در اوایل ماه مارس به بازنگری شرایط خدمات خود پرداخت تا با اعمال تغییراتی، آن ها را بروزرسانی کند، اما خبری درباره این تغییرات بسیار به گوش نرسید. در حال حاضر در صورت استفاده مستقیم از ChatGPT، این اطلاعات همچنان برای آموزش استفاده خواهند شد، مگر اینکه شما به صورت ناشناس فعالیت خود را انجام دهید.

سام آلتمن، مدیرعامل OpenAI در یک مصاحبه با شبکه CNBC گفت که مشتریان به وضوح می خواهند ما از داده های آنها برای آموزش استفاده نکنیم، بنابراین برنامه های خود را تغییر دادیم. ما این کار را دیگر انجام نخواهیم داد اما متأسفانه برای کسانی که به صورت مستقیم از ChatGPT استفاده می کنند، رویه سابق به صورت پیش فرض رخ خواهد داد.

جمع آوری داده ها  مشکلی است که سامسونگ به دلیل آن، کارکنان خود را از استفاده از چت بات هایی مانند ChatGPT به دلیل ضعف امنیتی منع کرده است.

از آنجایی که این دسته از نرم افزارها کاملاً جدید هستند ، شرکت هایی مانند OpenAI و همچنین جامعه عمومی هنوز به دنبال بهترین عملکرد هستند.

digikala

سایت خبری Neowin در خصوص بررسی این موضوع خبر داد که سازمان رقابت و بازارها قصد دارد تحقیقاتی در مورد تأثیر محصولات هوش مصنوعی مولد بر رقابت بازار و مصرف کنندگان را آغاز کند.

یکی دیگر از راه هایی که این ربات ها می‌توانند به نسبت به گذشته بهبود یابند، توجه به چهارچوب ها است. آنها از زمان راه اندازی، کمی ارتقا پیدا کردند تا اطمینان حاصل شود که جواب های ناپسند و توهین‌آمیز را بیان نمی کنند. هنگامی که کاربران سعی می کنند تا ربات ها را به گفتن عبارات ناپسند وادارند، ربات ها با استفاده از اسکریپت های پیش نویس، به کاربران اعلام می کنند که قادر به ارائه پاسخ  برای این درخواست نیستند.

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.