انتشار نسخه جدید زیرسیستم ویندوز برای اندروید

مایکروسافت یک نسخه پیش‌نمایش جدید از زیرسیستم ویندوز برای اندروید با تعدادی بهبود مهم و ویژگی های جدید منتشر کرده است.

به گزارش تکناک، در نسخه ۲۳۰۴، تأیید بسته با پشتیبانی از نرم‌افزار آنتی ویروس، قابلیت تخصیص بیشتر حافظه RAM به برنامه های اندروید، پشتیبانی از AppLink و بهبودهای مختلف در پایداری اضافه شده اند.

ویژگی های مهم  نسخه پیش نمایش زیرسیستم ویندوز برای اندروید

  • تأیید بسته برای برنامه های اندروید: حالا WSA می‌تواند پکیج‌های اندروید را با استفاده از نرم افزار آنتی ویروس پیش‌فرض ویندوز قبل از نصب برنامه انتخاب شده اسکن کند و تجربه‌ای امن و بدون بدافزار فراهم کند.
  • تخصیص مجدد RAM: شما می‌توانید به WSA بیشترین حافظه را اختصاص دهید تا تجربه سریع‌تر و عملکرد بهتری داشته باشید. زیرسیستم انتخاب مقدار خاصی از RAM یا وارد کردن مقدار سفارشی را ممکن می‌کند.
  • مایکروسافت یک نسخه پیش‌نمایش جدید از زیرسیستم ویندوز برای اندروید با تعدادی بهبود مهم و ویژگی های جدید منتشر کرده است.
  • پشتیبانی از Android AppLink: ویندوز ۱۱ هنگام کلیک کردن کاربر بر روی لینک پشتیبانی شده در یک برنامه دیگر، یکی از برنامه‌های اندروید نصب شده را راه‌اندازی می‌کند.
  • بهبودهای عمومی در پایداری و عملکرد.
  • نسخه Linux kernel با شماره ۵.۱۵.۹۴.

نسخه پیش‌ساخت زیرسیستم ویندوز برای اندروید با شماره ۲۳۰۴ هم‌اکنون برای شرکت‌کنندگان در برنامه پیش‌ساخت در دسترس است. توجه داشته باشید که این برنامه جدا از برنامه Windows Insider است . راهنمایی برای ثبت نام در به‌روزرسانی‌های WSA Preview در مطالب رسمی در دسترس است.

به صورت جایگزین، می توانید msixbundle مورد نیاز را با استفاده از شناسه محصول 9P3395VX91NR و نسخه 2304.40000.3.0 (به نقل از  Deskmodder) از store.rd-adguard.net دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.