چگونه بدون آشنایی با نحوه کدنویسی اپلیکیشن بسازیم؟

ساخت اپلیکیش بدون کدنویسی

اگر بتوانید بدون نیاز به استخدام توسعه دهندگان نرم افزاری گران قیمت برای شرکت خود یک اپلیکیشن بسازید، چه حسی پیدا می کنید؟ساخت اپلیکیش بدون کدنویسی

به گزارش تکناک، این وعده پلتفرم‌های کم‌کد و بدون کد برای ساخت اپلیکیش بدون کدنویسی است. دیوید ادکین، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل پلتفرم بدون کد Adalo می گوید: اکنون کارآفرینان می توانند نیازهای نرم افزاری خود را حل کنند.

این یک تغییر بزرگ است. این واقعیت که هر کسی، بدون در نظر گرفتن برش‌های کدنویسی، می‌تواند نیاز خود را به یک برنامه تلفن همراه کاملاً کاربردی با روش ساخت  drag-and-drop، یا حتی به یک رایانه به زبان انگلیسی ساده بگوید که می‌خواهد آن برنامه چه کاری انجام دهد.

ساخت اپلیکیش بدون کدنویسی به این معنی است که کسب‌وکارها اکنون ابزار قدرتمندی برای بهبود سریع و حضور دیجیتالی و ارزان تر دارند. با این حال، اگر می خواهید به این انقلاب بپیوندید، نکاتی وجود دارد که ارزش دانستن دارد.

به گفته راشل برنان، معاون بازاریابی محصول در شرکت نرم‌افزاری Bizagi مستقر در واشنگتن، برای ساخت اپلیکیش بدون کدنویسی یا با کدنویسی کمتر نیز نیاز به برنامه‌ریزی، مدیریت و آموزش کارکنان  از بین نمی رود . برای نظارت بر نگرانی‌های امنیتی، انطباق و مقیاس‌بندی مرتبط با نرم‌افزار جدید، حتما با تیم‌های IT و حقوقی خود مشورت کنید.

تارا رید، بنیانگذار برنامه‌های بدون کد/کم کد مدارس را پیشنهاد می‌کند. ابزارهای مختلف را تست کنید یکی را که با سطح مهارت شما مطابقت دارد را برای استفاده انتخاب کنید. او می‌گوید اگر قبلاً تجربه طراحی دارید، ابزاری را انتخاب کنید که آزادی زیادی در طراحی به شما بدهد.

پلتفرم های بدون کد و کم کد فقط برای محصولات مصرفی  نیست. Ed Macosky، مدیر ارشد نوآوری در شرکت IPaaS Boomi در Chesterbrook، پنسیلوانیا، توصیه می‌کند از هوش مصنوعی و قدرت یادگیری ماشینی این پلتفرم‌ها برای خودکارسازی گردش‌های کاری برای تیم‌های داخلی مجموعه خودتان استفاده کنید.

امانوئل استراشنوف می‌گوید نیاز نیست یک اپلیکیشن را قبل از عرضه به بازار کامل کنید. بنیانگذار Bubble مستقر در نیویورک می‌گوید پلتفرم‌های بدون کد مانند  پلتفرم  Buble کارآفرینان را قادر می‌سازد تا سریع‌تر تکرار داده‌های بیشتری را نسبت به شیوه کدنویسی سنتی جمع‌آوری کنند، بنابراین ارزش دریافت بازخورد کاربران را در اسرع وقت دارد.

فقط مطمئن شوید که هیچ اطلاعات شخصی مانند شماره کارت اعتباری یا تامین اجتماعی را در برنامه ذخیره نکنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.