ساعت هوشمند و هدفون جدید Nothing به بازار می آید

شرکت Nothing در حال آماده‌سازی برای معرفی زیربرند خود در اواخر این ماه است. محصولات جدید CMF by Nothing برای 26 سپتامبر وارد بازار هند خواهد شود.

به گزارش تکناک، تاکنون، ما درباره سه محصول اطلاعاتی دریافت کرده‌ایم. یکی از آنها ساعت هوشمند است، دومی یک جفت هدفون بی‌سیم TWS است و آخرین محصول یک آداپتور شارژ سریع است.

اگرچه CMF by Nothing هنوز جزئیاتی درباره محصولات خود را اعلام نکرده است، اما دو مورد از آنها در Flipkart ظاهر شده است و اگر نمی دانید Flipkart  چیست، یک پلتفرم تجارت الکترونیکی هندی است. با این حال، از لیست محصولات، اکنون نام و برخی از مشخصات ساعت هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم TWS جدید را می‌دانیم.

صفحه موجود در FLIPKART در واقع برای تبلیغ محصولات آینده CMF Nothing ایجاد شده است. بر اساس اطلاعات موجود در صفحه، ساعت هوشمند به نام Watch Pro نامگذاری شده است، در حالی که هدفون‌های بی‌سیم TWS به نام Buds Pro نامیده می‌شوند.

ساعت هوشمند واچ پرو

ساعت هوشمند Watch Pro از CMF Nothing دارای صفحه نمایش AMOLED با ابعاد 1.96 اینچ است. این پنل با بیش از 600 نیت روشنایی مجهز شده است. این بدان معناست که شما می‌توانید تجربه مشاهده عالی‌ای را حتی در شرایط بیرونی دشوار داشته باشید.

اگرچه صفحه Flipkart تصاویر محصول را نشان نمی‌دهد، اما یک نمودار ساعت هوشمند را ارائه کرده است. همانطور که می‌توانید از تصویری که پیوست کرده‌ام مشاهده کنید، ساعت هوشمند Watch Pro دارای طراحی مستطیلی با گوشه‌های گرد است. از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. این مسئله تأییدیه‌ای است برای اظهارات رسمی CMF Nothing که در آن بیشتر بیان شده بود که محصولات آنها به صورت لوکس و با کیفیت بالا خواهند بود.

علاوه بر این، نمایشگر ساعت CMF Nothing با نرخ تازه‌سازی 50 هرتز کار می‌کند. این بدان معناست که تمام حرکت‌ها و انیمیشن‌ها در صفحه نمایش نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند معمولی، بسیار پردازش شده‌تر و صاف‌تر ظاهر خواهند شد. این ساعت پشتیبانی از نمایش همیشه روشن (AOD) را نیز دارد که این یکی از ویژگی‌هایی است که در ساعت‌های هوشمند معمولی به آن بر نمی‌خورید.

مشخصات دیگری که از ساعت هوشمند Watch Pro از CMF Nothing شناخته شده است، شامل اتصال بلوتوث 5.3 است. این استاندارد بلوتوث جدیدتر برای دستگاه‌های قابل‌پوشش است و به این معنی است که باید اتصالات بی‌سیم بدون نقص و قابل اعتمادی با تلفن‌ها برقرار کند. همچنین، این ساعت از تماس‌های صوتی با کاهش نویز هوشمند پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد تماس‌های تلفنی را مستقیماً از روی ساعت هوشمند برقرار کنید.

علاوه بر این، ساعت هوشمند دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP68 است، همچنین بیش از 100 ساعت روی صفحه نمایش را پشتیبانی می‌کند و قابلیت GPS و ویژگی‌های پیشرفته سلامتی و تناسب اندام را نیز داراست. نمودارها همچنین ظرفیت باتری ساعت هوشمند Watch Pro از CMF Nothing را نشان می‌دهند. این ساعت دارای باتری با ظرفیت 330 میلی‌آمپرساعت است که بدون فعال بودن قابلیت نمایش همیشه روشن (AOD)، تا 13 روز عمر مفید را ارائه می‌دهد.

هدفون بیسیم بادز پرو

بر اساس لیست Flipkart، هدفون‌های بی‌سیم TWS CMF by Nothing Buds Pro دارای فناوری ANC هیبریدی با شدت 45dB خواهند بود. این امتیاز لغو نویز به این معنی است که هدفون‌ها قادر خواهند بود شما را در محیط‌های دشوار از جمله نویزهای محیطی جدا کنند. به طور خاص، این هدفون‌ها قادر خواهند بود لغو نویز با باند عریض بسیار بالا تا 5000 هرتز را ارائه دهند.

علاوه بر این، هدفون‌های بی‌سیم TWS Buds Pro از CMF Nothing دارای درایورهای دینامیک 10 میلی‌متری هستند. اندازه درایورها نشان می‌دهد که کیفیت صدا باید واضح و جزئی باشد. همچنین، در لیست فلیپکارت تأیید شده است که هر یک از هدفون‌ها دارای سه میکروفون هستند. این بدان معناست که هدفون‌های بی‌سیم در عملکرد تماس‌ها عالی عمل خواهند کرد.

عمر باتری هدفون‌های بی‌سیم TWS Buds Pro از CMF by Nothing نیز بسیار عالی است. هر هدفون دارای باتری با ظرفیت 55 میلی‌آمپرساعت است که تا 11 ساعت پخش را ارائه می‌دهد. همچنین، جعبه شارژ دارای باتری با ظرفیت 460 میلی‌آمپرساعت است که دارای ویژگی شارژ سریع می‌باشد. این ویژگی شارژ سریع می‌تواند با تنها 10 دقیقه شارژ، تا 3.5 ساعت زمان کارکرد را ارائه دهد.

علاوه بر این، هدفون‌های بی‌سیم CMF Buds Pro دارای امتیاز IP54 هستند که آنها را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌سازد. به طور کلی، این یک جفت عالی از هدفون‌های بی‌سیم است و اگر Nothing قیمت آن را درست تعیین کند، قطعاً به خوبی به فروش خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.