پیکسل واچ گوگل چه رازهایی دارد؟

سایت iFixit  اولین ساعت هوشمند گوگل را جدا و تشریح کرد تا دقیقاً بفهمد قطعات داخل آن چگونه در کنار هم قرار گرفته اند. حسی که آنها از این کالبد شکافی گرفته اند حس نسل اول بود.

سایت iFixit  اولین ساعت هوشمند مارک گوگل را جدا و تشریح کرد تا دقیقاً بفهمد قطعات داخل آن چگونه در کنار هم قرار گرفته اند. حسی که آنها از این کالبد شکافی گرفته اند حس نسل اول بود.

به گزارش تک ناک، خبر خوب برای استفاده کنندگان از این ساعت این است که تعویض نمایشگر غیر ممکن به نظر نمی رسد. اما چیدمان نه چندان ایده آل قطعات داخلی  به این معنی است  که شما برای تعویض نمایشگر باید اول باتری را جدا کنید زیار کانکترو نمایشگر زیر کیسه باتری قرار دارد.

با توجه به اینکه تمام نیمه بالایی ساعت شیشه ای است تعویض صفحه نمایش یک نگرانی واقعی محسوب می شود.اگر ساعت  از دست صاحب آن رها شود و یا با جسم سختی برخورد کند احتمال دارد که گوشه های تمام شیشه ای آن بشکند. این اتفاق (شکستن صفحه نمایش ) توسط چند کاربر گزارش شده است و آنها میگویند که گوگل هیچ گونه تعهدی در قبال تعویض صفحه نمایش این ساعت ندارد. بنابر این استفاده از محافظ صفحه نمایش برای این ساعت به شدت توصیه می شود.

iFixit در این ویدیوی چهار دقیقه ای زمان زیادی را صرف کرد تا ساختار داخلی گوگل را زشت بنامد. سام گلدارت از iFixit پس از بازکردن قسمت جلویی، خاطرنشان کرد: در همین لحظه، مشخص است که ما در کشور اندروید هستیم. کیسه باتری نقره ای و نوار کاپتون تقریباً یک شوک پس از همه کالبد شکافی های محصولات  اپلی که ما انجام داده ایم هستند و بعداً اضافه کرد که جوش هایی که زنگ بازخورد لمسی را در کنار هم نگه می دارند نوعی زشت بودند.

فلسفه طراحی اپل “نقاشی پشت حصار” به این معنی است که حتی داخل محصولات اپل معمولاً با اجزای رنگی و با برچسب های دوست داشتنی نیز خوب به نظر می رسد،. گوگل، به خصوص در نسل اول، هنوز به گرد پای اپل هم نرسیده است.

iFixit امتیاز تعمیر را به Pixel Watch نداد، اما برای جنبه‌های مثبت تعمیر، iFixit خوشحال بود که می‌دید شیشه‌ی پشتی درست مانند جلویی جدا می شوند و به هیچ یک از سنسورها متصل نیست. اگر به نحوی صفحه پشتی را شکستید، لازم نیست کار زیادی برای تعویض آن انجام دهید. Goldheart همچنین تحت تاثیر چسب جدید گوگل برای صفحه پشتی قرار گرفت، که به صورت یک قطعه پیوسته جدا شد و هیچ اثری از خود باقی نگذاشت. خبر بد این است که به نظر می رسد هیچ یک از دکمه ها یا تاچ قابل تعویض نیستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.