ساعت هوشمند Black Shark S1 شیائومی به بازار آمد

ساعت هوشمند Black Shark S1 شیائومی با صفحه نمایش AMOLED و باتری 10 روزه به صورت جهانی روانه بازار شد.

به گزارش تکناک، این ساعت هوشمند توسط بلک شارک، زیرمجموعه‌ تخصصی محصولات گیمینگ شرکت شیائومی به بازار جهانی معرفی کرده است.

ساعت هوشمند Black Shark S1 با قیمتی بسیار مناسب عرضه شده و مشخصات قابل قبولی را به همراه دارد. این دستگاه ‌پوشیدنی دارای صفحه نمایش AMOLED، عمر باتری تا ۱۰ روز و بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی است. همچنین ساعت هوشمند از تماس بلوتوثی با نویزکنسلینگ محیطی (ENC) پشتیبانی می‌کند. در ادامه همه چیزی که باید بدانید را می‌توانید مطالعه کنید.

مشخصات و قیمت Black Shark S1

ساعت هوشمند Black Shark S1 دارای صفحه نمایش گرد و کراون چرخان است. این ساعت دارای حاشیه‌های فلزی است و تنها در رنگ سیاه عرضه می‌شود. ساعت دارای گواهی IP68 است، بنابراین لازم نیست نگران ریزش‌های غیر عمدی (یا حتی عمدی) آب باشید.

در قسمت جلویی، یک صفحه نمایش AMOLED با وضوح 466 × 466 پیکسل، روشنایی 600 نیت و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز وجود دارد. همچنین شما از پشتیبانی Always On Display (AOD) و بیش از 100 صفحه ساعت نیز بهره‌مند می‌شوید.

ساعت هوشمند همچنین از قابلیت تماس بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. شیائومی می‌گوید که الگوریتم ENC و میکروفون پردازش سیگنالی را پیاده‌سازی کرده است که تجربه تماس با کیفیتی را ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند Black Shark S1 قادر است بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی را پیگیری کند و با استفاده معمولی، عمر باتری ۱۰ روزه ای را ارائه می‌دهد.

این دستگاه قابل‌پوشیدن می‌تواند از طریق برنامه Shark Wear به صورت مستقیم به شما متصل شود تا بتوانید از ردیابی دقیق مکانیابی GPS و گزارش‌های دوره‌ای تمرین بهره ببرید. همچنین دارای ویژگی‌های پایه‌ای مانند ماشین حساب، کنترل دوربین، زمان‌سنج، اعلان‌های پیام و سایر امکانات است.

همانطور که پیشتر اشاره شد، ساعت هوشمند Black Shark S1 در یک نسخه رنگی سیاه عرضه می‌شود و قیمتی مناسب حدود ۵۰ دلار دارد. شما می‌توانید سفارش پیش‌فروش این ساعت را مستقیماً از وب‌سایت رسمی بلک شارک انجام دهید و ارسال آن به مشتریان در ایالات متحده و در سراسر اروپا امکان‌پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.