سامسونگ سال آینده میلادی 270 میلیون گوشی هوشمند عرضه می کند

سامسونگ در یک بیانیه مطبوعاتی به بازار ضعیف گوشی های هوشمند در آینده اشاره کرد و تصمیم به کاهش تولید برای سال آینده میلادی گرفته است

هفته گذشته، سامسونگ طی گزارشی درآمد سه ماهه سوم سال 2022 خود را اعلام کرد.

به گزارش تکناک، این شرکت کره جنوبی در بیانیه مطبوعاتی خود به بازار ضعیف گوشی های هوشمند در آینده نزدیک اشاره کرد و به نظر می رسد که وضعیت حتی در سال آینده نیز چندان بهبود نخواهد یافت. بنابراین، این شرکت هدف فروش خود را کاهش داده است.
طبق یک گزارش جدید از کره جنوبی، سامسونگ هدف خود را برای عرضه 270 میلیون گوشی هوشمند در سال 2023 تعیین کرده است. ارقام فروش این شرکت در سال 2017 به 320 میلیون رسید.

امسال، این شرکت می تواند حدود 260 میلیون گوشی هوشمند را روانه بازار کند. بنابراین، اگر شرکت موفق شود در مرحله بعدی به هدف خود برسد، نسبت به سال 2022 پیشرفت خواهد کرد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ تصمیم گرفته است تا سهم گوشی‌های تاشو را در اهداف فروش سالانه خود افزایش دهد. این شرکت قصد دارد بیش از 60 میلیون دستگاه سری گلکسی اس و گلکسی Z را بفروشد.

digikala

طبق گزارش ها، سامسونگ اهداف محتاطانه ای را برای فروش گوشی های هوشمند در سال 2023 تعیین کرده است زیرا انتظار می رود شرایط بازار مساعد نباشد. تورم در سراسر جهان رو به افزایش است و تنش های ژئوپلیتیکی نیز بر آن افزوده می شود. علاوه بر این، اقتصاد جهانی در حال عبور از رکود است، بنابراین سامسونگ در تلاش است تا سودآوری خود را بهبود بخشد.

اگر گزارش جدید را باور کنیم، نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد از طراحی بهبود یافته، دوام بهتر و چین‌خوردگی صفحه نمایش کمتری برخوردار خواهند بود. همچنین گفته می شود سامسونگ سهم گوشی های رده بالای سری گلکسی اس را بیش از 50 درصد در برنامه فروش گوشی های هوشمند افزایش می دهد. دستگاه های سری گلکسی A و گلکسی M می توانند حدود 210 میلیون فروش داشته باشند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.