سایبرتراک تسلا خودروی پلیس دبی می‌شود

تسلا سایبرتراک خودرو پلیس دبی شد!

خودرو سایبرتراک تسلا ، که به طور رسمی تنها در ایالات متحده آمریکا فروخته می‌شود، به دبی رسیده و گویا قرار است در خدمت پلیس این شهر باشد.

به گزارش تک‌ناک، تسلا در طول سال گذشته، Cybertruck را در سراسر  جهان برای اهداف بازاریابی ارائه کرده، امّا برنامۀ تسلا برای آوردن این وسیلۀ نقلیه به بازارهای خارج از آمریکای شمالی هنوز نامشخص است.

با وجود این، خودروهای جدید تسلا اغلب به صورت خصوصی خریداری و به بازارهای دیگر وارد می‌شوند و سایبرتراک نیز از این قاعده مستثنی نیست. خیلی عجیب نیست که یکی از اولین بازارهای خارجی ایالات متحده، دبی باشد. وسایل نقلیۀ کمیاب زیادی در دبی وجود دارند و نه تنها در مجموعه‌های خصوصی، بلکه پلیس دبی به داشتن چند ابرخودرو در ناوگان خود معروف می‌باشد و اکنون اعلام کرده است که تسلا سایبرتراک را اضافه می‌کند.

خودرو سایبرتراک تسلا ، که به طور رسمی تنها در ایالات متحده آمریکا فروخته می‌شود، به دبی رسیده و گویا قرار است در خدمت پلیس این شهر باشد.

این وسیلۀ نقلیه در حال حاضر در اطراف دبی دیده شده است و گویا توسط همراهان ولیعهد شیخ حمدان استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 

به تازگی گزارشی از Unplugged Performance ارائه کردیم که یک سایبرتراک سفارشی برای گشت پلیس ساخته شده بود، همان‌گونه که گفتیم این کار بیشتر برای ترویج برقی سازی وسایل نقلیۀ پلیس می‌باشد، مانند کاری که دبی در حال انجام آن است.

قیمت سایبرتراک در حال حاضر از 100000 دلار با تریم سری Foundation شروع می‌شود. بنابراین گزینه‌های EV دیگری وجود دارد که برای وسایل نقلیۀ پلیس منطقی‌تر هستند.

امّا با این وجود، دیدن سایبرتراک‌ها که توسط افرادی غیر از تسلا در خارج از ایالات متحده استفاده می‌شود، جالب است. باید منتظر ماند تا مشخص شود که برنامۀ پلیس دبی چیست و چه تعداد از این سایبرتراک به کار گرفته می‌شود. به احتمال زیاد باید به زودی شاهد افزوده شدن ناوگان آنها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.