سخت افزار قدرتمند گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ

گلکسی S23 FE سامسونگ به عنوان جانشین گلکسی S21 FE سال گذشته، اکنون با شماره مدل SM-S711B در Geekbench ظاهر شده و جزئیات جالبی در مورد سخت‌افزار گوشی را فاش کرده است.

به گزارش تکناک، گلکسی S23 FE سامسونگ با چیپ Exynos 2200 که ابتدا در گلکسی S22 در برخی کشورها استفاده شد، قدرت خواهد گرفت. این SoC با فرآیند ۴ نانومتری دارای یک CPU Octa-Core با ۱ × ARM Cortex-X2 CPU با سرعت ۲.۸ برای قدرت پردازشی بیشتر، ۳ × ARM A710 CPUs با سرعت ۲.۵۲ برای عملکرد بهینه و ۴ × ARM A510 CPUs با سرعت ۱.۸۲ برای بهینه سازی کارایی است. همچنین این گوشی دارای یک GPU Xclipse 920 قدرت گرفته از AMD خواهد بود.

گزارشات اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ چیپ Exynos 2200 را بازطراحی کرده است تا عملکرد و گرمایش آن را بهبود بخشد. لیست Geekbench نشان می‌دهد که این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۳ و ۸ گیگابایت حافظه‌ رم عرضه خواهد شد که این امر به یک دستگاه سریع و قدرتمند منجر خواهد شد.

دوربین گلکسی S23 FE نیز نسبت به نسل قبلی آن بهبود قابل توجهی داشته و با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی جایگزین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی S21 FE خواهد شد. این ارتقاء باعث می‌شود که گلکسی S23 FE با گلکسی S23 سامسونگ نیز که دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است هم‌سطح شود.

در مورد عمر باتری، گلکسی S23 FE دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر با پشتیبانی شارژ سریع ۲۵ وات خواهد بود. این می‌تواند به کاربران مقدار مناسبی از انرژی برای استفاده در طول روز را ارائه دهد. با این امکان که در صورت نیاز به سرعت شارژ کنید.

سامسونگ گلکسی S23 FE را در بازارهای انتخابی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد و عرضه گسترده تری در سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ و آغاز ۲۰۲۴ خواهد داشت.

با سخت‌افزار قدرتمند و دوربین بهبود یافته، گلکسی S23 FE مطمئناً در بین طرفداران سامسونگ و علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند، پرطرفدار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.