سردرگمی کاربران با بازگشت آیکون گوگل Dou

سردرگمی کاربران گوگل Dou

ادغام بین Google Duo و Google Meet، اگرچه ممکن است یک مرحله ضروری باشد، اما باعث سردرگمی کاربران گوگل  Dou شده است

به گزارش تک ناک، پس از پایان فرایند ادغام، برنامه قدیمی Meet حذف خواهد شد و برنامه Duo به Meet تبدیل خواهد شد.برند Google Meet بالاخره چند هفته پیش به اپلیکیشن Duo تغییر کرد با این حال، ظاهراً کنترل این تغییر برای برخی از طرفداران Duo بسیار سخت است، زیرا Google نماد قدیمی Duo را بازگردانده است.

آخرین به‌روزرسانی Duo، که باعث ایجاد سردرگمی کاربران گوگل شده است ، نماد لانچر آبی آشنا را بازگردانده است. این آیکون جدید با طراحی مجدد و چهار رنگ Meet که به تازگی اضافه شده است وجود دارد، اما ضربه زدن روی هر یک از نمادها منجر به باز شدن همان برنامه می شود.

به نظر می‌رسد که این یک حرکت بسیار حساب شده بوده است. گوگل می گوید این تصمیم را به منظور کمک به افرادی که به جستجوی Duo ادامه می دهند و نمی توانند برنامه را به دلیل تغییر نام آن پیدا کنند گرفته است. آخرین به روز رسانی Duo، به طرز گیج کننده ای، نماد لانچر آبی آشنا را بازگردانده است.
تغییر نام تجاری بزرگ هنوز در حال انجام است و به نظر می رسد اضافه شدن این نماد یک تغییر حالت است که مردم به آن عادت می کنند.به هر حال، وقتی روی نماد Duo ضربه می‌زنید، تجربه جدید Google Meet، همراه با صفحه نمایشی که جزئیات انتقال را توضیح می‌دهد، نشان داده می‌شود.

امیدواریم این بدان معنا باشد که افرادی که به دنبال Duo هستند، پیامی در مورد اتفاقاتی که برای برنامه مورد علاقه آنها می افتد دریافت کنند. به همین ترتیب، نماد در برنامه اصلی Meet همچنان سبز است و به عنوان یک نشانگر بصری است که به تدریج حذف خواهد شد.
آیکون Duo در نهایت طی چند هفته یا چند ماه، زمانی که همه از تجربه جدید و ادغام شده آگاه شوند حذف خواهد شد. با این حال فعلا دو نماد در لانچر خود برای دسترسی به یک برنامه خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.