برترین سرویس های ذخیره سازی ابری رایگان

امروزه، اطلاعات آن چیزی است که ما را در این دنیا به هم متصل می کند. به همین منظور تقاضا برای سرویس های ذخیره سازی ابری  با پیشرفت تکنولوژی بسیار بیشتر شده است.

به گزارش تکناک، تقریبا برای هر دستگاهی که استفاده می کنیم، داده ها باید تا پایان روز به طور ایمن در جایی ذخیره شوند.

چه کوچک و چه بزرگ، دستگاه های ما در خانه، محل کار و غیره مشمول این قانون می‌شوند. با پیشرفت فناوری، ما استفاده از هارد دیسک‌های خارجی (دستگاه‌های ذخیره‌سازی) را که در طول این سال ها به ما خدمات بی شماری کردند، کنار گذاشتیم و تمرکز خود را روی سایر گزینه هایی که با فناوری های پیشرفته داده ها را ذخیره می کنند، گذاشتیم. دقیقا اینجاست که سرویس های رایگان ذخیره سازی ابری به کار می آیند.

در حال حاضر چندین گزینه برای سرویس های ذخیره سازی ابری رایگان وجود دارد. البته انتخاب سرویس مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. علاوه بر این، انواع مختلفی از این سرویس ها در نسخه های رایگان و پولی موجود هستند. ما در این مطلب برخی از بهترین سرویس های ابری رایگان را بررسی کرده ایم تا به شما کمک کنیم بدون صرف هیچ هزینه ای، بهترین انتخاب را داشته باشید.

PCLOUD

اولین گزینه از لیست سرویس های ذخیره سازی ابری توصیه شده ما pCloud است که تاکنون بسیار مورد توجه بوده است. برای دسترسی به خدمات pCloud، باید یک حساب کاربری معتبر ایجاد کنید و تمام. پس از ایجاد حساب کاربری، این پلتفرم 2 گیگابایت فضای رایگان در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر بسته 2 گیگابایتی اولیه، pCloud پس از سوال پرسیدن در مورد موافقت با مجموعه‌ای از شرایط و ضوابط، 10  گیگابایت فضای بیشتر به شما می‌دهد. pCloud در ویندوز، مک او اس، لینوکس، اندروید و iOS موجود است و میزان نامحدود انتقال فایل، این سرویس را از بسیاری از رقیب های دیگرش متمایز می کند.

KDRIVE

سرویس بعدی  KDRIVE است که حداکثر 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان ارائه می‌کند. البته این گزینه از لیست سرویس های ذخیره سازی ابری رایگان  یک طرح پولی هم دارد  که بسیار گران است. ثانیاً، این پلتفرم فاقد ویژگی های چشمگیر مانند رمزگذاری محلی انتها به انتها(end-to-end encryption) ، همگام سازی و فشرده سازی داده های انتقالی است. با این حال، ما نمی‌خواهیم شما را دلسرد کنیم، زیرا kDrive این ویژگی های منفی را با مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی که ارزش وقت و هزینه شما را دارند، جایگزین می‌کند. این پلتفرم با عملکردی مناسب، تعهد به حفظ حریم خصوصی و دارا بودن مجموعه ای از ابزارهایی برای اشتراک گذاری، معایب خود را جبران می کند. همچنین این پلتفرم ابزارهای kSuite را ارائه می دهد که حاصل همکاری با OnlyOffice است و 100٪ با Microsoft Office سازگار است. kDrive در ویندوز، اندروید و اپ استور برای سیستم عامل Ios در دسترس است.

ICEDRIVE

Icedrive یکی از سریع ترین و همچنین جدیدترین سرویس های ذخیره سازی ابری است. این سرویس 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان با امنیت ساده و کافی ارائه می دهد. اگر این حجم برای شما کافی نبود، می توانید طرح رایگان را به اشتراک پولی ارتقا دهید که تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی را برای شما تضمین می کند. این سرویس ویژگی‌های مختلفی از جمله پشتیبان‌گیری خودکار فایل ها، اشتراک‌گذاری و همکاری فایل، پخش رسانه و غیره را ارائه می‌دهد. Icedrive معایبی هم دارد، مانند محدودیت‌های پهنای باند روزانه برای حساب‌های رایگان. با این حال، با ارائه ویژگی‌های جذابی مانند پیش‌نمایش فایل و ذخیره کل نسخه‌های قدیمی اسناد، این ایراد جزئی خودش را جبران می‌کند. Icedrive، مانند سایر سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری که در این مقاله قرار دارند، به کاربران اجازه می‌دهد به آن در لینوکس، ویندوز، اندروید و اپل استور برای iOS دسترسی داشته باشند.

INTERNXT

Internxt یکی گزینه دیگر از  سرویس های ذخیره سازی ابری رایگان است که تا 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه می دهد. این سرویس به لطف تضمین در مورد حفظ حریم خصوصی با بقیه سرویس ها تفاوت چشمگیری دارد. Internxt برای محافظت از داده های شما از یک مکانیسم رمزگذاری امن AES-256 استفاده می کند. این پلتفرم منبع باز است، به این معنی که هر کسی که در مورد کدنویسی اطلاعاتی نداشته باشد، می‌تواند فناوری پشت پلتفرم را ببیند، بنابراین این قابلیت اعتماد کاربران را افزایش می‌دهد. اگر به دنبال ابزاری مقرون‌به‌صرفه، کاربردی و پر از ویژگی‌های مثبت هستید، با قیمت مناسب و رابط کاربری راحت هستید، Internxt عالی‌ترین انتخاب است.

DROPBOX

امروزه، اطلاعات آن چیزی است که ما را در این دنیا به هم متصل می کند. به همین منظور تقاضا برای سرویس های ذخیره سازی ابری  با پیشرفت تکنولوژی بسیار بیشتر شده است.

آخرین گزینه لیست سرویس های ذخیره سازی ابری رایگان، Dropbox است که حداکثر 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه می دهد. فضای ذخیره سازی 2 گیگابایتی ممکن است خیلی کم به نظر برسد، اما شما می توانید اشتراک خود را به یک طرح پولی که 2 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد تغییر دهید. البته باید توجه داشته باشید که Dropbox  این 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان را با ویژگی‌های گسترده و فوق العاده که آن را به یک رقیب قابل توجه در برابر سایر سرویس ها تبدیل می‌کند، جبران می‌کند. این پلتفرم 14 گیگابایت اضافی را به صورت رایگان از طریق یک سیستم ارجاع به کاربران ارائه می دهد. استفاده از Dropbox در سیستم عامل iOS، ویندوز و اندروید آسان است.

 

1 دیدگاه برای “برترین سرویس های ذخیره سازی ابری رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.