سری جدید محصولات Anker رونمایی شد

با برگزاری رسمی رویداد CES 2023، Anker نیز با مجموعه‌ای از محصولات جدید خود در نمایشگاه ابراز وجود کرده است.

با برگزاری رسمی رویداد CES 2023 شرکت Anker نیز با مجموعه‌ای از محصولات جدید خود در نمایشگاه ابراز وجود کرده است.

به گزارش تکناک، این شرکت طیف گسترده ای از محصولات قابل عرضه طی سال آتی از جمله ایستگاه های اتصال برای شارژرها، میکروفون ها و موارد دیگر را به نمایش گذاشته است.

اول از همه، Anker در حال برنامه ریزی معرفی 675 12-in-1 USB-C Dock جدید خود در هفته های آینده است. این مجموعه گسترش ایستگاه‌های اتصال جدید همه کاره با طراحی خاص‌تری را ارائه می‌دهد. این پایه در زیر مانیتور با بسته بندی صرفه جویانه در یک فرم فاکتور، 12 پورت مختلف را در خود جای می‌دهد.

این طراحی کاملاً جدید، مانند طراحی‌های برندهای دیگر مانند Satechi برای مرتب کردن فضا است. این پایه مانیتورUSB-C، نمایشگر را تا سطح چشم کاربر بالا می‌برد و در عین حال شامل سه اسلات USB-A، دو USB-C، جایگاه micro/SD، جک اترنت و 4K HDMI می‌شود. یک پد Qi 10 واتی در بالای خروجی آن نیز قرار دارد و به کاربر امکان شارژ تلفن هوشمند یا هدفون را با قابلیت شارژ 100 واتی می‌دهد.

طرح این محصول در واقع برای اولین بار در پاییز گذشته به نمایش گذاشته شده بود، اما تاریخ عرضه آن تا 30 ژانویه به تعویق افتاد. قیمت آن در زمان عرضه، 249.99 دلار خواهد بود.

digikala

یکی از منحصربفردترین نسخه هایی به نمایش درآمده درCES، آخرین محصول توسعه یافته شرکت Anker با نام تجاری AnkerWork است. این میکروفون بی‌سیم جدید M650 ممکن است در نگاه اول شبیه به یک جفت هدفون بی‌سیم معمولی باشد، اما با بسته‌بندی جمع‌وجور، ضبط دو کاناله و وزن بسیار سبک وزن ارائه می‌شود. این ابزار پوشیدنی، 7 ساعت ضبط با یک بار شارژ و کیس شارژ آن نیز 15 ساعت عمر باتری اضافی را ارائه می‌دهد. دو عدد میکروفون در بسته بندی آن همراه با ماژول صفحه نمایش لمسی LCD برای تنظیم صدا و نظارت بر سطوح پخش وجود دارد.

با وجود عدم عرضه میکروفون بی‌سیم جدید M650 تا اواخر بهار امسال، به نظر می‌رسد ارسال آن در ماه مارس آغاز خواهد شد و قیمت آن 249 دلار خواهد بود.

ایستگاه شارژ کنفرانس جدید شرکت Anker به عنوان آخرین نوآوری آن، برای اولین بار در نمایشگاه CES 2023 به نمایش درآمد. این دستگاه به منظور تعبیه در مرکز یک میز کنفرانس طراحی شده است، و امکان اتصال چند لپ تاپ یا سایر دستگاه ها به آن را برای شارژ فراهم می‌کند. این دستگاه دارای سه خروجی کامل AC، و همچنین یک اسلات استاندارد USB-A و پورت USB-C است.

هیجان‌انگیزترین بخش آن کابل‌های USB-C جمع شونده با امکان بیرون کشیدن آنها از ایستگاه شارژ برای تامین برق ۶۰ واتی دستگاه مورد نظر است. هر کابل به خروجی 100 وات متصل است، بنابراین بر اساس سرعت پشتیبانی دستگاه، سرعت شارژ هر کدام تنظیم می شود. این دستگاه در ماه مارس با برچسب قیمت 89.99 دلار وارد بازار خواهد شد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.