سری شیائومی Mi10 آماده ارتقاء به MIUI 14 است

شیائومی Mi10

برند چینی شیائومی در ماه جاری، جدیدترین گوشی موبایل پرچمدار خود، سری 13 شیائومی را رونمایی می کند و در کنار آن  به طور رسمی سیستم جدید MIUI 14 را نیز عرضه خواهد کرد.

به گزارش تکناک، در حال حاضر لیست بلند بالایی از گوشی های شیائومی در حال آماده شدن برای دریافت این سیستم هستند. با این حال، گزارش اخیر نشان می‌دهد شیائومی Mi10 از دستگاه های دریافت‌کننده این به‌روزرسانی است.

این گزارش ادعا می‌کند مدل‌های دریافت‌کننده ابتدا پرچم‌دارها هستند. البته سری 13 شیائومی هنگام راه‌اندازی از این سیستم برخوردار خواهدبود. بنابراین، سری Xiaomi 12S اولین مدل دریافت‌کننده و به دنبال آن ، سری شیائومی 11 به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

به گفته ژانگ گوگوآن، مدیر بخش نرم افزار سیستم شیائومی، سری Mi10 شیائومی به سیستم MIUI 14 ارتقا خواهد یافت، اما ممکن است کمی دیرتر شود. بنابراین، این شرکت آماده انتشار این بروزرسانی برای سری ۱۰ شیائومی نیز می‌باشد. با این حال، این سیستم ابتدا باید در مدل های جدیدتر آزمایش شود.

شیائومی سیستم آتی MIUI 14 را به نمایش گذاشته است و برخی ویژگی‌های مورد انتظار را نشان می‌دهد. این شرکت همچنین راه‌اندازی”Project Razor” را در این سیستم فاش کرده‌است. این پروژه یک سیستم فوق العاده خالص با “سیستم افزار کوچک، استفاده از حافظه کم و برنامه های کوچک بدون نیاز به نصب” ایجاد می کند. به گفته این شرکت، کاربران می‌توانند تمام اپلیکیشن‌های داخلی به جز 8 برنامه را حذف کنند. بنابراین، کاربران شیائومی 13 می توانند دستگاه را تا حد امکان سبک کنند.

مشخصات شیائومی Mi10

سری Mi10 شیائومی به طور رسمی در سال 2020 عرضه شد. شیائومی Mi 10 با پردازنده Snapdragon 865 کوالکام عرضه می شود. از حافظه LPDDR5، بلندگوهای دوگانه متقارن و همچنین حافظه داخلی UFS 3.0 استفاده می کند. در بخش دوربین، این دستگاه با یک دوربین 108 مگاپیکسلی که یکی از نقاط فروش آن در آن زمان بود، عرضه می شود. به‌علاوه، این تلفن همراه دارای صفحه نمایش خمیده 90 هرتزی AMOLED سفارشی است. همچنین از باتری 4780 میلی آمپر ساعتی و با پشتیبانی از شارژ فلاش سیمی/بی سیم 30 واتی و شارژ معکوس بی سیم 10 واتی استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.