شایعه عرضه آیپد 16 اینچی جدید در اواخر سال 2023

شایعه ای ادعا می کند که اپل در حال آماده شدن برای معرفی یک آیپد 16 اینچی در سه ماهه چهارم سال 2023 است.

به گزارش تکناک، شایعه عرضه مدل بزرگتر آی‌پد نسبت به مدل 12.9 اینچی موجود سال‌ها وجود داشته اما  اپل هرگز چیزی را اعلام نکرد.

افشای جدیدی از شخصی که مدعی است  با برنامه‌های محصولات اپل آشنایی دارد، ادعا می‌کند که آی‌پد ۱۶ اینچی در راه است.

بر اساس گزارشی از The Information، این افشاکننده می‌گوید که اپل می‌تواند یک آی‌پد 16 اینچی را در سه‌ماهه چهارم سال 2023 معرفی کند. با این حال، آنها هشدار دادند که ممکن است تاریخ تغییر کند یا محصول ممکن است در زمان توسعه از بین برود.

گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد مدل بزرگ‌تر آی‌پد وجود دارد، اگرچه شواهد معتبری هنوز ظاهر نشده است. فاش کننده به iPad بدون هیچ نامی اشاره دارد، اما احتمالاً تحت نام تجاری iPad Pro قرار می گیرد.

در سال 2021، مارک گورمن پیشنهاد کرد که یک آی‌پد پرو بزرگ‌تر «در کمترین زمان ممکن، چند سال آینده» وارد بازار شود. در ماه ژوئن، افشای متفاوتی از تحلیلگر زنجیره تامین صفحه نمایش، راس یانگ، نشان داد که یک آیپد ۱۴ اینچی ممکن است عرضه شود و یک مدل حرفه ای نباشد.

آیپد 14 اینچی یا آیپد 16 اینچی می تواند وجود داشته باشد یا هر دو، زیرا اندازه صفحه نمایش با محصولات موجود مطابقت دارد. صفحه نمایش Liquid Retina XDR اپل که در آیپد پرو 12.9 اینچی استفاده می شود در حال حاضر در مک بوک پرو 14 اینچی و مک بوک پرو 16 اینچی موجود است.

اپل خط تولید آیپد پرو خود را در ماه اکتبر با پردازنده M2 به روز کرد و چیز دیگری قابل توجه نیست. این به‌روزرسانی جزئی، طرفداران اپل را گیج کرد، زیرا آی‌پد 10.9 اینچی بازطراحی‌شده دارای دوربین جدید FaceTime حالت افقی است، اما نه iPad Pro.

iPad Pro تمایل دارد در یک چرخه 18 ماهه به روز شود، بنابراین اعلام سه ماهه چهارم 2023 طبق برنامه عادی اپل زودتر خواهد بود. با این حال، اندازه نمایشگر جدید می تواند اعلامیه زودتر از حد معمول را تضمین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.