شبکه اجتماعی ترامپ 1.6 میلیون دلارهزینه هاستینگ بدهکار است

شبکه اجتماعی ترامپ ابر بدهکار هزینه هاستنگ

شبکه اجتماعی Truth Socialمتعلق به دونالد ترامپ توسط یک میزبان وب به عدم پرداخت بیش از یک میلیون دلار هزینه هاستینگ متهم شده است.

به گزارش تک ناک به گزارش روز پنجشنبه فاکس بیزینس، این اتهامات از سوی RightForge یک شرکت زیرساخت اینترنتی و یکی از بزرگترین فروشندگان و طلبکاران Truth Social مطرح شده است. فاکس بیزینس گزارش می دهد که اگر این اتهام درست باشد، این نشان می دهد که وضعیت مالی پلتفرم رسانه های اجتماعی بسیار درهم ریخته است.

RightForge در اکتبر 2021 هنگام ایجاد پلتفرم، قراردادی را برای میزبانی Truth Social بر روی سرورهای خود منعقد کرد. این رسانه اجتماعی در پی شورش 6 ژانویه و پس از ممنوعیت حضور ترامپ در توییتر تأسیس شد و به گفته وب‌سایت آن، «مکالمه آزاد، صادقانه جهانی بدون تبعیض بر اساس ایدئولوژی سیاسی» را تشویق می‌کند. طبق وب‌سایت RightForge، این شرکت کسانی که به آزادی بیان اعتقاد دارند و به استقلال از فناوری بزرگ نیاز دارند، را میزبانی می‌کند.
منابع ناشناس در RightForge به فاکس بیزینس گفتند که Truth Social “پرداخت ماهانه تعهد شده طبق قرارداد خود را انجام نداده است” و حدود 1.6 میلیون دلار به سرویس میزبانی وب بدهکار است. منابع ناشناس همچنین به فاکس بیزینس گفتند که Truth Social پرداخت ها را در ماه مارس متوقف کرد و RightForge در حال برنامه ریزی برای اقدام قانونی برای بازگرداندن پول است.

در حالی که ترامپ به عنوان بنیانگذار Truth Social ذکر شده است، طبق گفته شرکت هلدینگ صاحب پلتفرم ترامپ رسانه و گروه فناوری، سرمایه گذاری پولی و روزمره رئیس جمهور سابق “ناچیز و بسیار کم ” است. به گزارش فاکس بیزینس، مدیرعامل فعلی ترامپ مدیا، نماینده سابق جمهوری خواه کالیفرنیا، دوین نونز است و او هنوز در مورد این اتهامات اظهار نظری نکرده است. مارتین آویلا، مدیرعامل RightForge نیز درخواست فاکس بیزنس برای اظهار نظر را رد کرد اما اتهامات را رد نکرد.

علاوه بر اقدامات قانونی احتمالی، این گزارش همچنین بیان می‌کند که Truth Social درآمدی ندارد. فاکس بیزینس گزارش داد که در یک پرونده نظارتی در ماه مه در مورد ادغام بالقوه Truth Social با شرکت رسانه ای دیجیتال ورلد، ادعا شده بود که شبکه اجتماعی ترامپ هیچ درآمدی به همراه ندارد و ممکن است تا سال 2023 نیز درآمدی نداشته باشد.
خبر عدم پرداخت صورت‌حساب‌های ترامپ و همکارانش احتمالاً برای کسانی که با فعالیت‌های تجاری او آشنا هستند تعجب‌آور نیست به ‌ویژه لاف زدن آشکار ترامپ در مورد عدم پرداخت صورت‌حساب‌ها.

در سال 2016، رسانه USAToday حدود 3500 پرونده حقوقی را فهرست کرد که در آن صاحبان مشاغل و کارگران ادعا کردند ترامپ در پرداخت فاکتورهای آنها کوتاهی کرده است. این شامل کارمندان کازینوهای او و دلالان املاک بود. از قضا حتی وکلایی که او باید برای او در این پرونده‌ها وکالت می‌کردند نیز شامل این لیست می شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.