شبکه اجتماعی پنهان اپل در Apple Music

اپل شامل یک شبکه اجتماعی متشکل از نام‌های کاربری و افرادی می‌شود که می‌توان آن‌ها را فالو کرد، اما این قابلیت آنقدر در Apple Music پنهان است که حتی بسیاری از مشترکین آن، از وجودش اطلاعی ندارند.

به گزارش تکناک، بسیاری از مشترکین قدیمی Apple Music، با وجود داشتن پلی‌لیست‌های متعدد و استفاده روزانه از این برنامه، از وجود جنبه شبکه اجتماعی این سرویس خبر ندارند و آنها به تازگی با آیفون‌های جدید و درخواست برای ایجاد نام کاربری و یافتن دوستان متوجه وجود آن شده‌اند.

در اپیزود این هفته One More Thing ، تاریخچه تلاش‌های ناموفق اپل برای ایجاد و ارائه شبکه‌های اجتماعی در برنامه‌های موسیقی خود در طی سال‌های گذشته و چگونگی این سرویس در حال حاضر بررسی شده است.

دلیل اصلی افزودن قابلیت فالو دوستان به شبکه ارائه امکان دریافت توصیه های موسیقی از لیست پخش مشترک دیگران و کمک به گسترش کشف موسیقی است.

در حال حاضر، پیدا کردن و افزودن دوستان بسیار پیچیده است و شاید تا زمانی که اپل نیاز به وجود یک شبکه اجتماعی را احساس نکند، انگیزه ای برای تبدیل آن به یک تجربه آسان تر نداشته باشد. اما با توجه به اینکه TikTok Music اکنون به عنوان یک سرویس پخش موسیقی در حال گسترش است، شاید وجود رقیب اپل را به سمت ارتقا این ویژگی سوق دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.