شروع طوفانی تردز در کمتر از 72 ساعت

تردز اپلیکیشن مبتنی بر اینستاگرام در حالی شب چهارشنبه راه‌اندازی شد که شروعی طوفانی داشته و تا صبح پنج‌شنبه بیش از 30 میلیون پروفایل فعال شده را ثبت کرده است

به گزارش تکناک، اپلیکیشن جدید اینستاگرام به نام تردز به نظر می‌رسد می‌تواند پرطرفدار باشد. مارک زاکربِرگ گفته است که تا صبح روز شنبه، در این اپلیکیشن بیش از 70 میلیون نفر ثبت نام کرده‌اند و افرادی که آن را چک می‌کنند، بسیار فعال هستند. طبق داده‌های داخلی ، تاکنون بیش از 95 میلیون پست و 190 میلیون لایک به اشتراک گذاشته شده است.

همه این اتفاقات در کمتر از 72 ساعت روی داده است. اپلیکیشن در شب چهارشنبه برای iOS و اندروید منتشر شد (به طور قابل توجهی زودتر از زمان اصلی انتشار در روز پنج‌شنبه) و بسیاری از افراد آن را چک می‌کنند؛ در حال حاضر در برنامه‌های رایگان موجود در فروشگاه اپل، رتبه اول را دارد.

هنوز جای ویژگی‌های بسیاری در تردز خالی است. به عنوان مثال، شما نمی‌توانید حساب Threads خود را بدون حذف حساب اینستاگرام خود حذف کنید و این اپلیکیشن ویژگی‌هایی مانند پیام‌های مستقیم (DM)، یک فید دنبال کننده‌ها به صورت زمان بندی معکوس یا یک ادغام برنامه‌ریزی شده با پروتکل فعالیت‌های غیر متمرکز ActivityPub را ندارد. اما این اعداد شرکت متا، شروعی امیدوار کننده برای رقیب جدید توییتر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.