شرکت بی وای دی از سدان هیبریدی جدید خود رونمایی کرد

 سدان هیبریدی بی وای دی Qin L DM-i با برد حرکتی 2000 کیلومتر معرفی شد

شرکت بی وای دی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی در روز 28 می از سدان هیبریدی بی وای دی Qin L DM-i خود رونمایی کرد.

به گزارش تک‌ناک، این مدل به فناوری نسل پنجم DM بی وای دی مجهز شده است، که این سیستم دارای بالاترین راندمان حرارتی موتور در جهان و کمترین مصرف سوخت می‌باشد، که برد حرکتی بالا و مصرف سوخت کم را به همراه دارد.

بی وای دی Qin L DM-i را باید یک سدان جذاب دانست که از طراحی نوآورانه برخوردار و به جدیدترین فناوری‌های روز دنیا مجهز شده است. نمای ظاهری این خودرو برگرفته از محصولات نسل جدید خانوادگی BYD می‌باشد که دارای جلو پنجرۀ تهاجمی، چراغ LED باریک یادآور «کریستال اژدها»، است و یک طراحی فست‌بک اسپرت را نیز شامل می‌شود.

کابین داخلی به صورت مدرن و شیک طراحی شده است، به شکلی که در نگاه اول می‌توان شاهد نمایشگر میانی بزرگ 12 تا 15 اینچی لمسی، یک فرمان چندمنظوره با کنترل آسان و برخی موارد دیگر بود. در کابین، صندلی‌های نرم با فناوری سردکن و گرمکن تعبیه شده است و سیستم تهویۀ هوشمند هم دارد.

در بخش فنی، سدان هیبریدی بی وای دی Qin L DM-i به سیستم پلاگین هیبریدی مجهز شده، که شامل موتور 1.5 لیتری و یک موتور الکتریکی است. این خودرو دارای فناوری باتری‌ لیتیوم آهن فسفات تیغه‌ای BYD می‌باشد که باعث برد حرکتی ترکیبی بالای 2100 کیلومتر خواهد شد. رانندگان با توجه به نیاز خود می‌توانند مدلی با باتری مورد نظر را تهیه کنند، که شامل یک مدل با باتری ظرفیت کمتر و برد الکتریکی خالص 80 کیلومتر، یا برد بیشتر 120 کیلومتر است؛ البته هر دو مدل به فناوری باتری CLTC مجهز هستند.

بی وای دی محصول جدید خود را در 5 تریم با قیمت پایۀ 99800 یوان یا 13766 دلار عرضه می‌کند. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت بی وای دی مراجعه کنید. این برند هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند، که دارای طراحی و مشخصات قابل توجهی هستند و باعث جلب نظر مخاطبان خود می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.