شرکت HMD وارد بازار تولید موبایل می شود

شرکت HMD Global، برندی که مسئول بازگردانی نوکیا با سیستم عامل اندروید بود، اکنون از برند خود برای تولید موبایل نیز استفاده خواهد کرد.

به گزارش تکناک، نوکیا برندی است که همه آن را می‌شناسند، اما واقعیت این است که شرکت HMD Global مسئول بازگردانی نوکیا به بازار با تلفن‌های هوشمند سیستم عامل اندروید است. اما در حال حاضر، HMD Global اعلام کرده است که از برند خود برای تلفن‌های هوشمند استفاده خواهد کرد.

در یک پست در لینکدین، جان فرانسوا باریل از HMDGlobal توضیح می‌دهد که این شرکت قصد دارد با “نمونه جدیدی از دستگاه‌های تلفن همراه با برندHMD” از برند خود برای تلفن‌های هوشمند سیستم عامل اندروید استفاده کند. وی اضافه می‌کند که HMD “برای طراحی یک آینده پایدارتر و قابل تهیه‌تر ادامه خواهد داد”.

اما این به پایان نگارش گوشی‌های نوکیا توسطHMD نخواهد رسید، زیرا خط محصولات جدید به همراه دستگاه‌های نوکیا و “همکاری با شرکای جدید و جذاب” وجود خواهد داشت.

او توضیح می دهد: من بسیار هیجان زده هستم که یک نقطه عطف مهم در تکامل HMD را اعلام کنم. ما در حال ایجاد یک برند اصلیHMD هستیم. شما می توانید انتظار داشته باشید که مجموعه جدیدی از دستگاه های تلفن همراه با برند HMD و همچنین دستگاه های نوکیا و همکاری با شرکای جدید هیجان انگیز را مشاهده کنید.

با توجه به ارزش‌های ما، HMDبه طراحی برای آینده ای پایدارتر و مقرون به صرفه برای مردم ادامه خواهد داد. ما تکنولوژی را طراحی خواهیم کرد که در تجربه کاربری تمرکز داشته باشد و نیازهای مردم را پیش‌بینی کند.

هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه این دستگاه های جدید با برند HMD چه زمانی به بازار راه خواهند یافت یا تفاوت آنها با چندین سال گذشته گوشی های اندرویدی نوکیا وجود ندارد. با این حال، بر اساس نظرات  باریل، به نظر می‌رسد که تمرکزی بر مسائل محیط زیستی وجود خواهد داشت. اخیراً HMDگوشی Nokia G310/G22 را راه‌اندازی کرد، دستگاهی که با در نظر گرفتن قابلیت تعمیر طراحی شده است و به راحتی می توان قطعاتی مانند باتری و صفحه نمایش را بدون نیاز به تعمیرگاه تعویض کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.