شرکت Ubisoft 8 بازی جدید منتشر می کند

بررسی های جدید Ubisoft نشان می دهد که این شرکت در سال گذشته با شرایط نامطلوبی روبرو شده است، اما همچنان قصد دارد بازی های بیشتری در آینده نزدیک منتشر کند.

به گزارش تکناک، نتایج سال مالی ۲۲-۲۳ کامل Ubisoft در اینجا قابل مشاهده است. در طول این سال، شرکت با ضرر ۵۰۰ میلیون یورویی (۵۴۳ میلیون دلار) مواجه شد که نسبت به سود ۴۰۸ میلیون یورویی خود در سال قبل، بسیار متفاوت است.

با نگاهی به آینده، Ubisoft در خصوص انتشار بازی هایش خیلی مطمئن است و قصد دارد پیش از آوریل ۲۰۲۳ 8 بازی دیگر شامل Assassin’s Creed Mirage، Avatar: Frontiers of Pandora، Rainbow Six Mobile، Skull and Bones، The Crew Motorfest، The Division: Resurgence، XDefiant و یک بازی بزرگ دیگر را منتشر کند.

بعضی از این بازی ها به مدت ماه ها یا حتی سال ها به تأخیر افتاده اند، زیرا قرار بود Avatar: Frontiers of Pandora در سال مالی قبل منتشر شود، در حالی که Skull and Bones بارها به تأخیر افتاده است و شهرتی به دلیل این تأخیرات به دست آورده است.

Ubisoft نیز قصد دارد در فرانچایز Assassin’s Creed سرمایه گذاری شدیدی انجام دهد. بیش از ۲۰۰۰ نفر (بیش از 10 درصد) از کارکنان Ubisoft در حال حاضر در طرح های Assassin’s Creed مشغول هستند، و Ubisoft قصد دارد تا این تعداد را دوباره به ۴۰ درصد افزایش دهد.

در حال حاضر، Ubisoft در حال کار بر روی بازی های متعددی از Assassin’s Creed  شامل دو عنوان اصلی و یک پلتفرم برای آینده به نام Assassin’s Creed Infinity و غیره.

برداشت ما

در حالی که گهگاه نقاط روشن در طول این سال وجود داشته است، اما نمی توان انکار کرد که Ubisoft سال سختی را پشت سر گذاشته است و بازی های مهم متعددی به تأخیر افتاده اند. اگر که کیفیت ساخت بازی ها مطلوب باشد، امسال باید اوضاع بهتر شود. باید درباره آن بازی نامشخص بزرگ بسیار کنجکاو باشیم، اگرچه فرض می کنیم که از هشت عنوانی که برای سال آینده برنامه ریزی شده است، این بازی همچنان بیشترین احتمال تأخیر را دارد.

در نمایشگاه Ubisoft Forward در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۳ خواهیم دید که چه اتفاقاتی می افتد.به هر حال، برای کنسول بازی جدید Microsoft مجموعه‌ای گسترده از بازی‌های بزرگ در دسترس است و لیست آن به احتمال زیاد با چندین عنوان Ubisoft مانند Assassin’s Creed Mirage بزرگتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.