شمارش معکوس برای عرضه گوشی Galaxy S22 FE سامسونگ

اگرچه  Samsung Galaxy S22 FE عرضه جهانی نشد، اما سامسونگ تمایل دارد این مجموعه را با معرفی Samsung Galaxy S23 FE به دنیا برگرداند.

به گزارش تکناک، از زمان Samsung Galaxy S20 FE، هیچ دستگاهی با جذابیت مشابه در این مجموعه عرضه نشده است، اما این وضعیت با گوشی بعدی ممکن است تغییر کند. بدون وجود سامسونگ گالکسی S22 FE، زمان کافی برای استراحت این مجموعه  بود. S23 FE می تواند به عنوان یک گزینه واسطه ای عمل کند. اکنون که چندین ماه از معرفی سری S23 گذشته است. طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ برای عرضه این دستگاه به سرعت حرکت می کند و در حال حاضر یکی از اجزای آن مورد تأیید قرار گرفته است.

باتری SAMSUNG GALAXY S23 FE

آخرین شواهدی که به عرضه Samsung Galaxy S23 FE (series of Android smartphones, mobile computing device and Android applications) اشاره دارد، از فهرست تأییدیه باتری Safety Korea به دست آمده است. باتری موجود در لیست، شماره مدل EB-BS711ABY را دارد که با شناسه SM-S711 همخوانی دارد. برای کسانی که اطلاعی ندارند، پیشتر نیز Samsung Galaxy S23 با همین شماره مدل مشاهده شده بود. سلول باتری توسط شرکت Amperex تولید شده است، اما ظرفیت واقعی آن فاش نشده است. در صورتی که به مشخصات منتشر شده اعتماد کنیم، گوشی دارای باتری 4،500 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 25 وات خواهد بود.

طبق برگه مشخصات شایعاتی، Samsung Galaxy S23 FE با SoC Samsung Exynos 2200 عرضه خواهد شد. این دستگاه در نسخه هایی با 6 گیگابایت/8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. انتظار می رود که دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسل باشد. شایعات همچنین می گویند که Samsung Galaxy S23 FE قبل از Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 عرضه خواهد شد. این دو گوشی تاشو در آخرین هفته جولای عرضه خواهند شد. اگر درست باشد، انتظار می رود در روزهای آینده بیشتر درباره این گوشی بشنویم.

یکی از تفاوت های اصلی بین Galaxy S23 FE و مدل های FE قبلی، نسخه های Exynos 2200 منحصر به فرد است. S21 FE در مناطق مختلف با نسخه های Exynos یا Snapdragon در دسترس بود. با این حال، S23 FE با Exynos 2200 در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

3 دیدگاه برای “شمارش معکوس برای عرضه گوشی Galaxy S22 FE سامسونگ

  1. Avatar
    مریم گفته:

    با همین ظرفیت باتری، یعنی ۴۵۰۰ دیدیم که وضعیت نگهداری شارژ در s21fe اصلا مناسب نبود، با این وضعیت افزایش قیمت ریجستری ها و تورم آیا این گوشی ارزشش رو داره و تونسته ضعف شارژ s 21 fe رو جبران بکنه و معقوله که منتظر این گوشی بمونیم یا الان رفتن سراغ s23 pluse یا ultra برده؟ نگرانم که با منتظر این گوشی موندن مجبور به پرداخت هزینه یک پرچمدار s23 در آینده بشیم 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.