شیائومی رابط کاربری خود را تغییر می دهد

در یک افشای اخیر توسط افراد درونی، شیائومی برای یک تغییر عمده در سیستم رابط کاربری بر پایه اندروید خود آماده است.

به گزارش تکناک، با MIUI 14، شیائومی (Xiaomi : Chinese electronics company) به دورانی که برخی از ویژگی‌ها و نوآوری‌های معروف را برای ما آورد، وداع می کند.

Digital Chat Station، یک منبع معتبر در خبرهای فناوری، تأیید کرده است که MIUI 14 نشانگر اوج سری MIUI خواهد بود. MIUI 14 به عنوان یک “پروژه فارغ التحصیلی نمونه” برای MIUI مورد استقبال قرار می گیرد. این نسخه به کاربران تجربه‌ای درجه یک ارائه می‌دهد، با این حال، برخی از تأخیرهای کوچک در افکت‌های انیمیشنی وجود دارد. شیائومی در تلاش‌های آتی خود این مشکل را برطرف خواهد کرد.

چیزی که در عناوین خبرها مطرح شده است، عدم وجود MIUI 15 به عنوان جانشین آن است. به جای آن، شیائومی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از یک سیستم رابط کاربری کاملاً جدید به نام MiOS است.

این اطلاعات هنوز رسمی نشده است، اما Digital Chat Station اشاره‌هایی انجام داده است که MiOS شیائومی ممکن است در کنار معرفی سری جدید شیائومی 14 رونمایی شود.

علاوه بر این، شیائومی نام دامنه “mios.cn” را از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات در نوامبر 2022 ایمن کرد. اگرچه در حال حاضر وبسایت با نمایش خطای 403 مواجه است، اما این به طور قوی نشان می‌دهد که شیائومی متعهد است تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد از رابط کاربری جدید را ارائه دهد.

Digital Chat Station نیز درباره پیشرفت شیائومی در سیستم عاملی که توسط خود توسعه داده شده و برای اتصال به “ترمینال‌های جدید” طراحی شده است، اطلاعاتی منتشر کرده است. این سیستم در حال بهبود و بهینه‌سازی دقیق است و قدم‌های قابل توجهی را قبلاً برداشته است.

علاوه بر این، مهم است به یاد داشته باشیم که انتظار می‌رود سیستم توسعه یافته توسط شیائومی در ابتدا در حوزه AIoT (هوش مصنوعی اشیا) و “ترمینال‌های بزرگ” عرضه شود و در آینده ممکن است به گوشی‌های هوشمند نیز گسترش یابد.

ماهیت واقعی MiOS یک راز است. ما مطمئن نیستیم که این یک MIUI ارتقا یافته در اندروید است یا یک سیستم عامل کاملاً جدید. یک چیز واضح است ، شیائومی در حال آماده شدن برای یک تغییر بزرگ در اکوسیستم نرم افزاری خود است. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، طرفداران شیائومی با شوق منتظر اعلانات رسمی هستند و انتظار تغییرات هیجان انگیزی که این تغییر به همراه خواهد داشت را دارند. منتظر بروزرسانی‌های بیشتر درباره MiOS شیائومی و آینده رابط کاربری آن باشید. تعهد شیائومی به نوآوری مطمئناً توسعه‌های هیجان انگیزی در دنیای فناوری را به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.