شیائومی13 رکورد روشنایی صفحه گوشی را شکست

بنیانگذار شیائومی به برخورداری صفحه نمایش شیائومی ۱۳ از بالاترین میزان روشنایی در میان دستگاه‌های اندرویدی وثبت یک رکورد جدید اشاره کرد.

لی جون، بنیانگذار شیائومی، در پست اخیر خود Weibo به برخورداری صفحه نمایش شیائومی ۱۳ از بالاترین میزان روشنایی در میان دستگاه‌های اندرویدی وثبت یک رکورد جدید اشاره کرد.

به گزارش تکناک، طبق گزارش‌های حاضر، حداکثر روشنایی گوشی‌های سری 13 شیائومی به 1900 نیت می‌رسد. با توجه به میانگین جهانی 1200 نیت روشنایی صفحه این دستگاه با کاهش 22درصدی مصرف انرژی صفحه نمایش، از روشنایی بالایی برخوردار است.

بنیانگذار شیائومی به برخورداری صفحه نمایش شیائومی ۱۳ از بالاترین میزان روشنایی در میان دستگاه‌های اندرویدی وثبت یک رکورد جدید اشاره کرد.

این تلفن همراه با آخرین زیر لایه E6 صفحه نمایش سامسونگ عرضه می‌شود. مواد E6 نسل ششم زیرلایه صفحه نمایش ارائه شده توسط سامسونگ است. برای صفحه نمایش های OLED، بستر درخشان یک فناوری کلیدی بسیار مهم است. به همین دلیل این مواد به طور مستقیم بر کیفیت نمایش صفحه تاثیر می‌گذارند. پیش از E6 موادی مانند E4 و E5 وجود داشت. با بزرگتر شدن عدد آن، مواد آن نیز جدیدتر می‌شود.

زیرلایه E6 صفحه نمایش سامسونگ که شیائومی در این پرچمدار از آن استفاده می کند دارای 900 نیت روشنایی بیشتر از زیرلایه E5 و 1100 نیت بیشتر از روشنایی E4 است. همچنین، شیائومی 13 دارای طراحی بصری چهار وجهی است. ضخامت حاشیه آن تنها 1.61 میلی متر و قسمت پایینی آن 1.81 میلی متر است و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن به 93.3 درصد می رسد.

از نظر عمر باتری، شیائومی 13 نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. این دستگاه دارای باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی است. طبق آزمایش‌های رسمی، عمر باتری شیائومی 13 DOU ، ۱.۳۷ روز است و از آیفون 14 پرو مکس اپل با عمر باتری 1.28 روز پیشی گرفته است. بنابراین شیائومی 13 به نسل جدیدی از هیولاهای عمر باتری تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.