شیائومی 13 LITE 5G اولین گوشی اندروید با جزیره پویا

شیائومی  13 Lite 5G در واقع اولین گوشی اندروید مجهز به ویژگی جزیره پویا به صورت بومی در سیستم عامل خواهد بود.

سری آیفون 14 پرو با معرفی جزیره پویا دنیا را تکان داد و بلافاصله پس از ظهور این ویژگی، یکی از موارد آشکار، عرضه آن در یک نمونه اندرویدی بود. در حال حاضر، برنامه‌هایی برای ارائه جزیره پویا در اندروید وجود دارد.

به گزارش تکناک، در مورد ارائه ویژگی جزیره پویا بومی در تلفن های هوشمند اندرویدی،  Realme مشغول کار بر روی دستگاهی با این ویژگی داخلی است و شیائومی  13 Lite 5Gدر واقع اولین دستگاه اندرویدی بهره‌مند از آن خواهد بود.

شیائومی  13 Lite 5G هنوز وارد بازار نشده است. با این حال، اطلاعات بسیاری در مورد این گوشی و مشخصات قطعات داخلی آن  منتشر شده‌است. با وجود شایعاتی مبنی بر ارائه این دستگاه به صورت نسخه اصلاح و بهبود یافته مدل دیگری، مطمئناً شیائومی در حال برنامه ریزی برای ارائه مورد جدیدی در دستگاه است.

شایعات به ارائه این دستگاه به صورت یک نسخه از شیائومی Civi 2  با تغییر نام تجاری اشاره کرده‌اند. در صورت صحت این شایعه، و با توجه به عدم عرضه جهانی دستگاه Civi 2، اگر شیائومی مجبور به تغییر نام دستگاه به 13 Lite برای عرضه جهانی شود، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

در هر حال، شیائومی 13 Lite احتمالاً در نمایشگاه MWC 2023 آینده عرضه خواهد شد. اما ویژگی جزیره پویا در آن مانند آیفون‌ها نخواهد بود.

شیائومی هنوز نرم افزاری با امکان پیاده‌سازی تمام حقه هایی جزیره پویا اپل توسعه نداده است. با این حال، مطمئناً شیائومی قبل از عرضه رسمی این گوشی نمونه‌ای از آن را توسعه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.