صفحه جدید نسخه تجاری Microsoft Search راه اندازی شد

Microsoft Search اعلام کرد صفحه جدید جستجو و مدیریت هوش را برای نسخه تجاری خود راه‌اندازی می‌کند. این صفحه به مدیران امکان دسترسی سریع به داده‌ها درون کسب‌وکار یا سازمان خود را می دهد.

به گزارش تکناک، در یک پست وبلاگ، مایکروسافت اعلام کرد: صفحه اصلی جدید به شما یک نقطه ورود تکی برای دسترسی به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و عملکردهای Microsoft Search Server (enterprise search software from Microsoft)، از جمله اتصال‌دهنده‌های گراف، بازخورد کاربران، محتوای آموزشی Microsoft Search و سایر امکانات را می‌دهد.

صفحه اصلی Microsoft Search

صفحه اصلی جدید همچنین به شما کمک می‌کند راه‌های جدیدی برای بهبود تجربه جستجوی خود کشف کنید و وضعیت ویژگی‌ها را نظارت کنید.

صفحه اصلی شامل چندین تایل است که انواع مختلفی از اطلاعات را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، تایل اتصال‌دهنده‌ها نه تنها وضعیت اتصال‌های شما را نشان می‌دهد، بلکه شما می‌توانید یک اتصال جدید ایجاد یا اتصال فعلی را ویرایش کنید.

تایل بازخورد کاربران، همانطور که از نامش پیداست، به مدیران یک راه سریع برای مشاهده آخرین بازخوردهای کاربران ارائه می‌دهد. مایکروسافت می‌گوید: این بازخورد منبع ارزشمندی از بینش برای درک نحوه استفاده و ادراک کاربران از Microsoft (American multinational technology corporation) سرچ است و نشان می‌دهد که آنها از چه بهبودهایی استقبال می‌کنند. تایل بازخورد کاربران به شما کمک می‌کند تا به کاربران خود گوش کنید و به نیازها و انتظارات آنها پاسخ دهید.

همچنین یک تایل تحلیلی وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت عملکرد و وضعیت Microsoft Search در سازمان خود را بررسی کنند. تایل آموزشی نیز برخی اطلاعات درباره بهترین استفاده از ویژگی‌های Microsoft Search، از جمله نکات و منابع اضافی، ارائه می‌دهد. در نهایت، تایل پاسخ‌ها به گونه‌ای تنظیم شده است که شما می‌توانید پاسخ‌هایی که به سؤالات خاصی از سازمان خود در Microsoft Search می‌دهید را پیگیری کنید.

مایکروسافت اعلام می‌کند که در یک به‌روزرسانی آینده برای صفحه اصلی جستجو و مدیریت هوش، کاربران قادر خواهند بود صفحه را با انتخاب تایتل‌های مورد علاقه خود برای نمایش در صفحه اصلی، سفارشی‌سازی کنند. هنوز هیچ اطلاعی درباره زمان انتشار این به‌روزرسانی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.