افشای تصاویر جدید از ویژگی‌های طراحی اپل واچ پرو

رندرهای جدید CAD (تصاویری که توسط نرم افزار اتوکد ایجاد می شود) ظاهراً طراحی اپل واچ پرو را نشان می دهد توسط سایت موبایل 91 به اشتراک گذاشته شده است. رندرها توسط منابع صنعتی به سایت ارائه شده است و مطابق با تصاویر درز شده اخیر است.

به گزارش تک ناک، در اپل واچ پرو طراحی مجدد قابل توجهی را می توان در سمت راست قاب ساعت مشاهده کرد که یک برآمدگی برای قرار دادن Digital Crown، میکروفون و دکمه چندوظیفه ای مشخص شده است. معلوم نیست طراحی مدل های معمولی سری 8 نیز از این فرم فاکتور تبعیت میکند یا خیر. از آنجایی که این اولین مدل پرو برای اپل واچ است، ممکن است برخی از بند های ویژه نیزعرضه شود.

طراحی اپل واچ پرو

منابع می گویند که دستگاه با یک قاب 49 میلی متری که بزرگتر از قاب 47 میلی متری که قبلاً شایعه شده بود عرضه می شود. همچنین یک دکمه جدید در سمت چپ قاب، زیر دریچه بلندگوی ساعت وجود دارد. در حال حاضر، عملکرد آن نامشخص است.

طراحی اپل واچ پرو

انتظار می رود اپل نسل بعدی اپل واچ سری 8 خود را در یک رویداد ویژه “Far Out” در 7 سپتامبر (16 شهریور) رونمایی کند. مدل استاندارد احتمالاً مشابه سری 7 خواهد بود اما ممکن است اپل یک سنسور دمای بدن و ویژگی های سلامت زنان را اضافه کند.

طراحی اپل واچ پرو

ظاهراً مدل پرو جدید مشتریان اسپرت‌تر را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و مقاوم‌تر در برابر شکستن، ردیابی پیشرفته‌تر برای پیاده‌روی و شنا، عمر باتری طولانی‌تر و بدنه فلزی مقاوم و درجه یک (احتمالاً تیتانیوم) هدف قرار خواهد داد. قیمت مدل پرو حداقل 900 تا 1000 دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.