سامسونگ سال آینده مدل جدیدی برای گلکسی A5x عرضه می‌کند

گلکسی A5x

مجموعه گلکسی A5x سامسونگ همچنان قوی است، بنابراین می‌توان تقریباً مطمئن بود که این شرکت قصد انتشار دنباله‌ای برای گلکسی A53  با نام گلکسی A54 در سال آینده را دارد.

به گزارش تکناک، پیشتر ذره‌ای اطلاعات درباره آن، اینجا و آنجا ظاهر شده بود. حال، رندرهای گلکسی A54 با ابعاد رسمی آن  به صورت آنلاین ظاهر شده‌اند. بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا نگاهی اولیه به شکل ظاهری Galaxy A54می‌اندازیم.

با قضاوت بر اساس این رندرها، سامسونگ زبان طراحی دوربین سری گلکسی S23 را در چندین خط تولید سال 2023 از جمله سری گلکسی A استفاده خواهد کرد. طبق پیش بینی‌های این رندرها، در گلکسیA54 ، به جای یک برآمدگی بزرگ دوربین، سه حفره دوربین مجزا برای هر سنسور وجود خواهد داشت.

عرضه گلکسی A54 با ویژگی‌های طراحی یک پرچمدار

رندرها همچنین پیش‌بینی اولیه امکان حذف دوربین از پشت گلکسی A54 ، یعنی سنسور عمق را تایید می‌کند. گلکسی A54 دارای یک شوتر اولیه، یک دوربین فوق عریض و یک سنسور برای عکاسی ماکرو خواهد بود.

سایر جزئیات طراحی تأیید شده توسط این رندرها عبارتند از یک پنل پشتی کاملاً مسطح و قاب کمی گرد اطراف دستگاه، مشابه گلکسی S22 یا گلکسی S22+، صفحه نمایش صاف و بریدگی دوربین سلفی Infinity-O.گلکسی A5x

گلکسی A54 ممکن است باتری کمی بزرگتر از گلکسی A53 داشته باشد، اما مشخصات دیگر آن ناشناخته باقی مانده است. با فرض اینکه سامسونگ طبق برنامه 12 ماهه راه اندازی پیش‌رود، احتمال عرضه گلکسی A54 در مارس 2023 وجود دارد. در ویدیوی رندر سه بعدی زیر تصویر 360 درجه گلکسی A54 به نمایش گذاشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.