طراحی شیک گلکسی Z Fold 5 سامسونگ

رندرهای فاش شده توسط استیو همرستوفر، Onleaks، با همکاری Smartprix، اولین تصور از گوشی گلکسی Z Fold 5 را به نمایش گذاشته است.

سامسونگ در حال حاضر به تولید برخی از بهترین گوشی‌های تاشو از جمله گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 شناخته می‌شود. بنابراین اشتیاق علاقمندان برای مشاهده مدل آینده عجیب نیست.

به گزارش تکناک، اگرچه چند ماه تا معرفی رسمی آن باقیست، اما به لطف رندرهای به تازگی فاش شده، می‌توان نگاهی اولیه به گوشی گلکسی  Z Fold 5 داشت.

رندرهای فاش شده توسط استیو همرستوفر، Onleaks، با همکاری Smartprix، اولین تصور از گلکسی Z Fold 5 را به نمایش گذاشته است. در صورت علاقه‌مندی به طراحی گلکسی Z Fold 4، به احتمال زیاد طراحی جدید نیز توجه شما را جلب خواهد کرد. این گوشی تاشو در رندرها عالی به نظر می‌رسد، اما زیاد تغییر نکرده است و سامسونگ به طراحی تقریباً مشابه مدل سال گذشته خود پایبند است. بنابراین به تغییری جدید و بنیادی امیدوار نباشید.

Smartprix، علاوه بر رندرها و کلیپ های فیلم کوچک، برخی از ابعاد گوشی گلکسی  Z Fold 5 را نیز در وب سایت خود به اشتراک گذاشته است. طبق این اطلاعات، ابعاد تاشو در زمان باز شدن 154.9×129.9×6.3 میلی متر و در صورت تا شدن 154.9×67.1×13.5 میلی‌متر خواهد بود. Ice Universe، افشاگر معروف، نیز اوایل هفته، ابعادی از این تاشو در توییتر منتشر کرده بود و اندازه‌های مشابهی با این اندازه‌گیری‌ها را نشان می‌داد. به نظر می رسد بین آنها تفاوت های جزئی وجود دارد، بنابراین فعلاً این ابعاد جدید را در نظر می‌گیریم.

digikala

در حال حاضر، می‌توان گفت یکی از موارد قابل توجه در این اطلاعات، ضخامت یکسان دوطرف گوشی گلکسی  Z Fold 5 هنگام تا شدن است که می‌تواند به معنی حذف شکاف کوچک موجود در مدل‌های قبلی باشد.

سامسونگ در نسخه‌های قبلی بر همان مکانیزم لولای پیشین تکیه کرده است، که هنگام بسته شدن تلفن باعث ایجاد شکاف کوچکی می‌شد. اکنون به نظر می رسد با طراحی لولای “قطره‌ای” امکان صاف شدن دستگاه در حالت بسته فراهم می‌شود. در این صورت، این لولای جدید نه تنها باعث ظاهر بسیار شیک‌تر گوشی می‌شود، بلکه ضخامت کلی آن را نیز کاهش می‌دهد که این مسأله برای یک تاشو بسیار اهمیت دارد.

یکی دیگر از مزایای لولای جدید کاهش چین صفحه نمایش است. طبق این گزارش، به نظر می رسد ابعاد نمایشگر تغییر نخواهد کرد و صفحه نمایش بیرونی 6.2 اینچ و صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچ خواهد بود. تفاوت کوچک دیگری که به سختی قابل تشخیص است، انتقال LED در دوربین پشتی از پایین دوربین به کنار آن است.

در بیشتر موارد، از نظر بصری، همه مشخصات دستگاه تقریباً یکسان است، بنابراین مشاهده ایجاد تغییرات دیگر توسط سامسونگ در زمان معرفی این گوشی جالب خواهد بود. با وجود دقت گزارشات Onleaks در گذشته، احتمال تغییر این موارد نیز وجود دارد. البته، نیازی نیست زیاد منتظر بمانیم زیرا سامسونگ در حال تلاش برای عرضه زودتر آن در سال جاری است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.