طرح آزمایشی X برای حذف پیوند مقالات خبری

 ایلان ماسک، در تلاش است تا X راهی برای توسعه یک قالب برای مقالات خبری ایجاد کند که فقط تصویر اصلی و آدرس منبع را نمایش دهد.

به گزارش تکناک، X، سایت شبکه اجتماعی که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، در حال آزمایش حذف عناوین از مقالاتی است که در این سایت به اشتراک می‌گذارند.

ابتدا این اقدام توسط مجله Fortune گزارش شد و سپس خود ایلان ماسک، مالک X، آن را تأیید کرد. طبق موادی که این منبع مشاهده کرده بود، پست‌ها فقط شامل تصویر اصلی و آدرس URL خواهند بود، مگر اینکه فرد یا ناشری که لینک را منتشر می‌کند، متن خود را اضافه کند.

این تصویر همچنان به عنوان پیوندی به مقاله عمل می کند، اما هیچ کلمه ای در مورد جدول زمانی برای انتشار آن یا تاییدی مبنی بر ارسال آن وجود ندارد. یک منبع با این عبارت نقل قول می کند: “این چیزی است که ایلان می‌خواهد. آنها آن را به تبلیغ‌کنندگان ارائه کرده بودند که از آن خوششان نیامد، اما این اتفاق رخ می‌دهد.”

طبق گفته‌های ماسک، این تغییر “به طراحی ظاهری سرویس بسیار کمک خواهد کرد”. توضیحات دیگر برای تغییر گزارش شده توسط Fortune شامل کاهش ارتفاع پست‌های فردی است تا جدول زمانی کاربران محتوای بیشتری را نمایش دهد و ظاهرا ماسک معتقد است این تغییر به کاهش طعمه کلیک کمک می‌کند.

X درخواستی برای ارائه نظر فوری علاوه بر پاسخ خودکار از طریق آدرس تماس با روابط عمومی خود ارائه نداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.